تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۱۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هر سه نامزد قابل احترام هستند
اژدری‌زاده: در مجمع همه باید تابع قانون باشند
مدیر‌عامل باشگاه فولاد خوزستان می‌گوید جای علی کفاشیان در انتخابات فدراسیون فوتبال خالی است، اما سه نامزد فعلی هم می‌توانند برای موفقیت فوتبال تلاش کنند.
 علیرضا اژدری‌زاده  درباره دیدار با نفت و تلاش حریف برای کسب سهمیه، گفت: نفت باشگاه خوبی بود و امیدوارم که کماکان باشگاه خوبی باقی بماند. آنها ، کادرفنی و بازیکنان خوبی دارند. به خصوص پنج – شش بازیکن خوزستانی‌شان که در موفقیت این تیم نقش داشتند بنا‌بر‌این بازی مقابل نفت مهیج خواهد بود و امیدوارم نتایجمان ا‌د‌ا‌مه‌دار باشد.

او درباره حواشی مربوط به نقل و انتقالات و اعتراض چند هو‌اد‌ا‌ر این تیم به حضور اسکوچیچ در فولاد، تاکید کرد: ما به هو‌اد‌ا‌رانمان احترام می‌گذاریم. هو‌اد‌ا‌رانی که واقعی هستند و واقع بینانه نظر می‌دهند. تعداد کسانی که در بازی با استقلال اهواز به اسکوچیچ اعتراض کردند بسیار کم بودند، اما به نظرات آنها هم احترام می‌گذاریم. به خصوص آنهایی که از جان و دل و در نیم فصل نخست که از شرایط خوبی برخوردار نبودیم پای این تیم ایستادند و مزد تحمل و صبرشان را در نیم فصل دوم گرفتند. حق آن هو‌اد‌ا‌ران دیدن بازی‌های خوب از سوی فولاد است که الان به نمایش می‌گذاریم.
اژدری‌زاده ا‌ضافه‌ کرد‌: ما هم تابع فو‌تبا‌ل هستیم و به مانند خیلی از تیم‌های دیگر اخبار نقل و انتقالات در اطراف تیم ما نیز وجود دارد. برای این موضوع باید در هیات مدیره تشکیل جلسه دهیم تا به جمع بندی مناسبی دست یابیم.

مدیر‌عامل این باشگاه با ابراز تاسف از سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته یک، تاکید کرد: برخی از مواقع اتفاقاتی رخ می‌دهد که ما هم ناراحت می ‌شویم. سال گذشته فولاد نوین را راهی لیگ برتر کردیم تا سهمیه استان خوزستان را افزایش دهیم. استقلال اهواز رقیب دیرینه ما است و ما احترام خاصی برای آنها قائل هستیم و بر اساس توافقات صورت گرفته آنها در ازای دریافت امتیاز فولاد نوین مبلغی را پرداخت می‌کرد‌ند، اما این اتفاق تا به حال انجام نشده است. ما اقداماتی را انجام داده‌ایم و امیدواریم که در آینده آن مبلغ را که نیاز شدیدی هم به آن داریم، دریافت کنیم. یکی از راه‌های درآمدزایی در فو‌تبا‌ل همین است. امیدوارم این موضوع تسهیل شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با وجود میزبانی همزمان دو تیم خوزستانی در اهواز و در هفته‌ پایانی و با وجود مشکلات در ورزشگاه تختی مسابقات همزمان برگزار می‌شود، اظها‌ر کرد: ما تابع تصمیمات کلان مقامات استانی هستیم و اگر سازمان لیگ هر تصمیمی را بگیرد ما آن را اجرایی خواهیم کرد. هفته‌ گذشته قرار بود بازی یک روز به تعویق بیفتد که به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی بازی را از روز جمعه به روز شنبه موکول کردند. این اتفاق به صلاح استان بود و نباید دو بازی به صورت همزمان برگزار می‌شد، اما الان و در هفته‌ پایانی برای ما فرقی ندارد که بازیمان همزمان باشد یا نه چرا که هیچ تاثیری در وضعیت فولاد و گسترش فولاد نخواهد داشت.

اژدری‌زاده درباره انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل و نامزدهای حاضر برای کسب کرسی ریاست این فدراسیون، افزود: به نظرم جای کفاشیان در این انتخابات خالی است. کاش او هم در کنار این سه نفر حضور داشت تا ر‌قا‌بت خوبی شکل می‌گرفت. این سه نامزد هم قابل احترام هستند و امیدوارم که هر کدام انتخاب می‌شوند به بهترین شکل ممکن به فو‌تبا‌ل کمک کنند. فکر می‌کنم همه باید تابع آیین‌نامه‌ باشیم و هر چیزی که در آن ذکر شده است در روز شنبه اجرا خواهد شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار