تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۷۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار تشریح کرد:
برنامه‌های بزرگداشت چهارم خردادماه در دزفول
فرماندار دزفول از برگزاری همایش بزرگ چهارم خرداد به مناسبت روز دزفول خبر داد
فرماندار دزفول از برگزاری همایش بزرگ چهارم خرداد به مناسبت روز دزفول خبر داد.

حبیب آصفی با اشاره به چهارم خرداد، روز دزفول از برگزاری همایش بزرگ چهارم خرداد در مصلای این شهر به مناسبت روز دزفول خبر داد و گفت: به مناسبت روز دزفول برنامه‌های بزرگداشت و همچنین افتتاحیه طرح‌های عمرانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ها و اقداماتی که در روز دزفول انجام خواهد شد، افزود: نشست ادبی با موضوع مقاومت، مسابقه عکاسی المان‌های دفاع مقدس، همایش شعر مقاومت و پایداری با گویش محلی، برگزاری جشنواره غذا، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی و برگزاری نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌های روز دزفول است.

فرماندار دزفول با اشاره به گلباران و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در چهارم خرداد، عنوان کرد: همچنین دزفولی‌ها در این روز می‌توانند به صورت رایگان از اماکن ورزشی شهرستان استفاده کنند. در این روز همچنین واحد تولیدی محصولات دارویی و بهداشتی کلنگ‌زنی و ساختمان اداری شهرک صنعتی شماره 2 دزفول افتتاح خواهد شد.

روز چهارم خرداد ماه به دلیل مقاومت شهر دزفول در برابر موشک‌باران در طول جنگ ایران و عراق، روز مقاومت دزفول نامگذاری شده است. همچنین در دوران جنگ از شهر دزفول به دلیل هجوم و موشک‌باران مداوم، با نام شهر موشک‌ها یاد کرده‌اند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار