تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۲۱۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه آثار معلمان مولف خوزستان برپا می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برپایی نمایشگاه آثار معلمان مؤلف در هفته آینده خبر داد
رئیس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برپایی نمایشگاه آثار معلمان مؤلف در هفته آینده خبر داد.

مرتضی ادگی اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به زحمات و تلاش معلمان، نخستین نمایشگاه دائمی ویژه آثار فرهنگیان مؤلف هفته آینده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: بر اساس فراخوانی که منتشر شد بیش از 400 اثر از سوی تمام معلمان مقاطع مختلف به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد که این آثار پس از داوری در معرض نمایش قرار خواهند گرفت؛ در فراخوان از تمام معلمان که کتابی را به چاپ رسانده‌اند خواسته شد در نمایشگاه شرکت کنند.

رئیس اداره فرهنگ و هنر اداره‌کل آموزش و پرروش خوزستان تصریح کرد: این نمایشگاه در طبقه همکف خانه فرهنگ و هنر جنب سازمان دانش‌آموزی در منطقه امانیه برپا خواهد شد.

ادگی ادامه داد: همچنین همایشی به منظور تجلیل از معلمان مؤلف برگزار خواهد شد؛ وضعیت تألیف کتاب توسط معلمان در خوزستان را نمی‌توان ایده‌آل توصیف کرد اما نسبتا خوب و مایه امیدواری است؛ اکنون به دنبال شناسایی معلمان مؤلف، تقویت و سازمان‌دهی آن‌ها هستیم و این فعالیت‌ها را آغاز کرده‌ایم تا مجالی برای حمایت وجود داشته باشد.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های فرهنگی هنری در آموزش و پرورش استان گفت: هفته گذشته جشنواره هنرهای تجسمی ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوم برگزار شد و افراد برتر معرفی و تقدیر شدند. پس از ارزیابی آثار دانش‌آموزان، آثار برتر به مرحله کشوری ارسال خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار