تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۱۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پولی که آبی های اهوازی هدر دادند!
استقلال اهواز که حضور در لیگ برتر برایشان حدود 7 میلیارد تومان هزینه داشت دوباره به لیگ آزادگان سقوط کردند.
استقلال اهواز که حضور در لیگ برتر برایشان حدود 7 میلیارد تومان هزینه داشت دوباره به لیگ آزادگان سقوط کردند.

استقلال اهواز بعد از اینکه در فصل گذشته در لیگ یک نتوانست جواز حضور در لیگ برتر بگیرد با خرید امتیاز تیم همشهری خود یعنی فولاد نوین اهواز توانست راهی این مسابقات شود و به جای این تیم لیگ برتری شدند.

این تغییر و تحول چیزی حدود 7 میلیارد تومان برای استقلال اهواز خرج برداشت و با آغاز لیگ برتر آنها امیدوار به بقا در این مسابقات بودند اما بخت با آبی های اهوازی همراه نبود و 3 هفته مانده به پایان مسابقات سقوط این تیم به لیگ آزادگان قطعی شده بود و بر اساس آمار و ارقام این تیم ضعیفترین عملکرد را در لیگ برتر دارد از ضعیفترین خط حمله تا بدترین خط دفاع و بیشترین باخت  سهم آنها از پانزدهمین دوره لیگ برتر بود.

سیاوش بختیاری زاده سرمربی استقلال اهواز در خصوص عملکرد ضعیف تیمش در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: اصلی ترین دلیل نتایج ضعیف آبی های اهوازی کم لطفی مسئولان استان و مشکلات مالی فراوان و میدان دادن به بازیکنان جوان است. وی در ادامه افزود: برخی از بازیکنانش در طول این یک سال گذشته هیچ پولی دریافت نکرده اند و هیچگونه امکانات رفاهی که در حد بازیکنان لیگ برتری باشد در اختیار آنها قرار نگرفته است.

حال سوال این است که تیمی که مشکلات فراوان مالی دارد و نمیتواند از پس مخارج خود بر بیاید چرا اقدام به خرید امتیاز لیگ برتر میکند و یکی از ضعیفترین عملکردها در این مسابقات را از خود به جا میگذارد.


مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار