تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۱۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر روابط عمومی آتش نشانی اهواز:
دزدگیر خانه موجب حریق و خفگی زنی شد
مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲:۳۰ دقیقه امروز با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی اين سازمان از وقوع حریق در منطقه کوی علوی خبر دادند
مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲:۳۰ دقیقه امروز با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی اين سازمان از وقوع حریق در منطقه کوی علوی خبر دادند.

 وی افزود: آتش نشانان پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر و با استفاده از دستگاه های مکنده هوا دود ناشی از حریق را از ساختمان خارج و همزمان اقدام به ورود به ساختمان کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این عملیات که با حضور دو خودروی اطفا حریق صورت گرفت پس از ۳۰ دقیقه به پایان رسید.

حق شناس بیان کرد: آتش نشانان زنی که در محل حریق به دام افتاده و با کمبود اکسیژن مواجه شده بود را سریعا از ساختمان خارج و بلادرنگ به منظور مداوا و انتقال به بیمارستان به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ منتقل کردند.

وی عنوان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی اتصالی دزدگیر ساختمان گزارش شد که این اتصالی منجر به سوختن وسایل خانه و دودگرفتگی منزل شد.

نشتی گاز هنگام گازگیری خودرو پژو خطر ساز شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با حادثه بعدی گفت: ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه شب گذشته با تماس شهروندی از منطقه زیتون کارمندی به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از وقوع رخ دادی خبر داد.

حق شناس اضافه کرد: آتش نشانان پس از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر و مشاهده کردند که خودروی پژو ۴۰۵ به دلیل وجود نقص فنی در شلنگ ورودی گاز به سیلندر cng، باعث نشت گاز و زمینه سازی خطر کرده است.

وی یادآور شد: آتش نشانان بلادرنگ با قطع برق و سیستم گاز رسانی خودرو همزمان اقدام به خارج کردن سایر خودروها از محل گازگیری کرده و با رعایت اصول ایمنی اقدام به خارج کردن گاز از سیلندر کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ابراز خوشحالی کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع مالک جایگاه گاز سی. ان. جی در تماس با آتش نشانی اهواز و سرعت عمل آتش نشانان در به انجام رساندن عملیات هیچ حادثه ای که موجب خسارات جانی و مالی شود رخ نداد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار