تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۲۱۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساکت:خوزستان قطب فوتبال‌شناسی است
فینال جام حذفی کشور، فرصتی مناسب و ویژه برای خرمشهر است تا استعدادهای بزرگ این شهر شکوفا و به فوتبال کشور معرفی شود
مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال گفت: فینال جام حذفی کشور، فرصتی مناسب و ویژه برای خرمشهر است تا استعدادهای بزرگ این شهر شکوفا و به فوتبال کشور معرفی شود.

محمدرضا ساکت امروز اظهار کرد: ورزشگاه ساخته شده نفت و گاز اروندان طبق اصول استاندارد ساخته شده است و تنها نواقص جزئی داشت که با همت استانداری خوزستان، فرمانداری خرمشهر، منطقه آزاد اروند و به‌ویژه شرکت نفت و گاز اروندان در حال تکمیل است.

وی با اشاره به برپایی فینال جام حذفی کشور افزود: هدف از این مسابقه و اجرای این برنامه، تکریم شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ارج نهادن به ایثارگری‌های مردم خرمشهر و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های کنونی است.

مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال کشور تصریح کرد: ورزشگاه نفت و گاز اروندان از کیفیت بالا و مناسبی برخوردار است، بالغ بر 15 هزار نفر ظرفیت دارد که خوشبختانه همه نهادهای استانی و شهری در حال تلاش هستند.

وی در رابطه با ساعت برگزاری فینال جام حذفی گفت: در حال هماهنگی با سازمان صدا و سیما هستیم، تا تایم و وقت مناسبی را به‌دست آوریم.

مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر ایران اظهار کرد: حضور خیل خبرنگاران و شبکه‌های تلوزیونی را در فینال جام حذفی کشور داریم که امیدواریم با پوشش مناسب و ویژه به بهتر برگزار شدن این فینال کمک کند.

وی عنوان کرد: بحث‌های فنی این مسابقه توسط کمیته مسابقات لیگ بر‌تر در حال بررسی است و مسائل مربوط به برگزاری جشن قهرمانی و مسائل رسانه‌ای بر عهده کمیته فرهنگی و روابط عمومی سازمان لیگ بر‌تر است.

ساکت با پاسخ به اینکه آیا حادثه اخیر فوتبال اهواز بر فینال جام حذفی کشور تأثیر می‌گذارد، تصریح کرد: اگر یک حادثه‌ای در یک‌جای دیگری اتفاق می‌افتد حتماً در ساز و کار‌ها اشکالی بوده است، من مطمئن هستم که مردم خوزستان از فرهنگ غنی، روحیه انقلابی و فوتبال‌شناسی برخوردار هستند.

وی اذعان کرد: ما به فوتبال‌شناسی و علاقه‌مندی مردم خوزستان به این رشته ورزشی معتقد هستیم، چون که این استان تاریخ فوتبال ایران را تشکیل می‌دهد و همه مردم آبادان و خرمشهر چه کوچک و چه بزرگ، از فوتبال شناخت دارند و به آن عشق می‌ورزند.

مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر خاطرنشان کرد: ما در این رابطه اتفاق نظر داریم که نباید کوچک‌ترین ابهامی در ذهن‌ها به‌وجود آید، چون فوتبال با روحیه این مردم آمیخته شده و معتقد هستیم که به خوبی از این فینال جام حذفی استقبال می‌شود، چون که ما بر کمک و همکاری مردم و مسئولان حساب کرده‌ایم.

وی متذکر شد: فینال جام حذفی کشور، یک فرصت مناسب و ویژه‌ای برای خرمشهر است تا استعدادهای بزرگ این شهر شکوفا و به فوتبال کشور معرفی شود.

ساکت با بیان اینکه درباره برگزاری این مسابقه هیچ دغدغه‌ای نداریم، گفت: سازمان لیگ بر‌تر ایران برای جام حذفی سال آینده یک سهمیه اختصاصی و مستقل به شهرستان خرمشهر داده است تا این شهر هم در رویدادهای حذفی کشور نماینده داشته باشد.

مشاور عالی سازمان لیگ بر‌تر فوتبال ایران با اشاره به همراهی رسانه‌های خوزستانی تصریح کرد: رسانه‌های خوزستان به‌ویژه خبرگزاری‌های آبادان و خرمشهر و صدا و سیما آبادان باید خود را برای یک پوشش قوی آماده کنند، همان‌طور که این رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به خوبی موضوع راهیان نور را در ایام عید به کل کشور منتقل کردند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار