تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۲۱۸۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فدراسیون فوتبال این پیراهن زشت را از کجا پیدا کرده است؟
فدراسیون فوتبال ایران امروز و در میان ناباوری پیراهن های تیم ملی را رونمایی کرد. پیراهن هایی که مربوط به برند جیووا بودند و البته طراحی بسیار زشتی هم داشتند. تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر بازمی گشت . فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با آل اشپورت تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچک تر به توافق رسید.
فدراسیون فوتبال ایران امروز  و در میان ناباوری پیراهن های تیم ملی را رونمایی کرد. پیراهن هایی که مربوط به برند جیووا بودند و البته طراحی بسیار زشتی هم داشتند. تعجب از این رونمایی به مدل رفتار فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر بازمی گشت . فدراسیون فوتبالی که دوبار اعلام کرد با آل اشپورت تمدید کرده و ناگاه با شرکتی بسیار کوچک تر به توافق رسید. 



جیووا یک برند ایتالیایی است . برند پوشاک لباس که تنها 8 سال از تاسیس شرکت اش می گذرد . این شرکت نه تنها نام مشهوری در فوتبال ندارد که تا امروز فقط یک تیم ملی دیگر را مجاب کرده که پیراهن اش را بپوشد و این تیم مالت است. طراحی روی پیراهن تیم ملی ایران و زشتی طرح رونمایی شده البته یک تمام نما از شهرت و کیفیت جیووا ست.

برندی که از ذوق قرارداد امضا شده و رونمایی لوگوی فدراسیون فوتبال رادر صفحه اصلی و خبراصلی سایت کار کرده است. البته که این شرکت ایتالیایی حق دارد خوشحال هم باشد. شرکتی که می تواند بدون کیفیت لازم و با قراردادامضا شده برای اولین بار به جام جهانی راه پیدا کند. 

این در شرایطی است که همه رقبای ایران در مراحل گذشته با کمپانی هایی مانند نایک و آدیداس به توافق رسیده اند و عجیب است که تیم ملی ایران باید لباسی با این کیفیت نخواستنی به تن کند. 
مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار