تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم مطرح کرد:
اتحاد و همبستگی راه پیشرفت و آبادانی اندیمشک
منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم گفت: اگر سه موضوع اختلاف منطقه‌ای، اختلاف سیاسی و اختلاف قومی را کاهش بدهیم مطمئنا ثمره‌اش پیشرفت و آبادانی خواهد بود
منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم گفت: اگر سه موضوع اختلاف منطقه‌ای، اختلاف سیاسی و اختلاف قومی را کاهش بدهیم مطمئنا ثمره‌اش پیشرفت و آبادانی خواهد بود.

فریدون حسنوند صبح امروز در جمع فرهنگیان این شهرستان در تالار گل‌ها با تبریک و گرامی‌داشت هفته مقام معلم اظهار کرد: آموزش و پرورش محل رشد، پیشرفت و هدایت جامعه است و باید به این دستگاه توجه ویژه شود.

وی افزود: اگر جامعه‌ای قرار است پیشرفت کرده و به کمال برسد به یقین اولویت اول آن باید توجه به آموزش و پرورش باشد.

نماینده منتخب مردم اندیمشک در مجلس دهم اضافه کرد: نگاه ما به این دستگاه مهم و تاثیرگذار نباید صرفاً مادی باشد و نه معنوی، بلکه باید این دو موضوع با هم در این حوزه مدنظر قرار گیرند.

حسنوند یادآور شد: آموزش و پرورش و دانشگاه از بهترین مکان‌ها برای برنامه‌ریزی در حوزه‌های عمران، اقتصاد و فرهنگ است و باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: بنده به عنوان کسی که سالیان سال در حوزه‌های مختلف مسئولیت داشته‌ام معتقدم اگر این سه موضوع اختلاف منطقه‌ای، اختلاف سیاسی و اختلاف قومی را کاهش بدهیم مطمئنا ثمره‌اش پیشرفت و آبادانی خواهد بود.

استاندار سابق بوشهر در ادامه افزود: ما از شما توقع داریم که به پیشرفت شهرستان کمک کرده و ما نیز برای برطرف کردن مشکلات از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و در این مسیر گام خواهیم برداشت.

وی افزود: با پایان یافتن رقابت‌های انتخاباتی فصل رفاقت آغاز شده، فصلی که در آن مردم به دنبال پیشرفت هستند و ما نیز به دنبال ایجاد چنین فضایی در سطح شهرستان هستیم.

حسنوند خاطرنشان کرد: نباید از امسال که انتخابات پایان یافته است تا چهار سال آینده با صف‌بندی و تقابل در مقابل هم قرار گرفته و با نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها جلوی پیشرفت و توسعه شهرستان را بگیریم.

نماینده منخب مردم اندیمشک در مجلس دهم اظهار کرد: من از روز بعد از انتخابات چندین دیدار با معاونان رییس جمهور، وزرا، استاندار و مدیران کل استان داشته‌ام و در این دیدارها اولویت و برنامه‌های خود را بر روی موضوعاتی مانند اشتغال، بهداشت و درمان، عمران شهری و روستایی، ورزش و آموزش و پرورش متمرکز کرده‌ام.

وی در پایان بیان کرد: ما در این مسیر پر فراز و نشیب به حمایت همه مردم به ویژه نخبگان جامعه نیازمندیم تا بتوانیم در فضایی سرشار از دوستی، برادری، اتحاد و تلاش، شهر یک‌هزار شهید اندیمشک را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار