تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۲۱۸۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه آهن جنوب:
ایستگاه راه‌آهن جدید نظامیه بهره‌برداری می‌شود
برای اینکه قطارهای باری وارد اهواز نشوند ایستگاهی در شمال ایستگاه اهواز ساخته شده و بارهایی که از بندر امام به ایستگاه میان دشت می آید را از طریق کمربندی به ایستگاه نظامیه انتقال داده و از آنجا به اندیمشک می رود
مدیرکل راه آهن جنوب گفت: کار ساخت ایستگاه جدید نظامیه تمام شده و آماده بهره برداری است.

عبدالکریم درویش زاده با اشاره به اینکه این ایستگاه یک ایستگاه بالاتر از اهواز و از نوع باری است، اظهار کرد: روسازی و زیرسازی این ایستگاه ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه برداشته است.

وی افزود: برای اینکه قطارهای باری وارد اهواز نشوند ایستگاهی در شمال ایستگاه اهواز ساخته شده و بارهایی که از بندر امام به ایستگاه میان دشت می آید را از طریق کمربندی به ایستگاه نظامیه انتقال داده و از آنجا به اندیمشک می رود.

مدیرکل راه آهن جنوب با بیان اینکه ایستگاه نظامیه جدید آماده بهره برداری است، تصریح کرد: بارهایی که از سمت شمال می آید به فولاد خوزستان منتقل یا در بندر امام در ایستگاه نظامیه جدید متوقف و از آنجا به کمربندی و به بندر امام انتقال داده می شود.

درویش زاده با بیان اینکه بارهایی که در این مسیر حمل می شود پودر سنگ، پودر آلومینیوم و محصولات کشاورزی است، ادامه داد: عمده ترین کالایی که در این ایستگاه تخلیه می شود پودر سنگ و مازوت است که از اراک به بندر امام برای صادرات می آید.

وی عنوان کرد: پودر سنگ از معادن چادرملو و چغارک برای فولاد خوزستان می آید و شمش از فولاد خوزستان صادر و یا به سایر شرکت های فولادساز داده می شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار