تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۰ راننده تاکسی خرمشهر تجلیل شدند
۶۰ راننده تاکسی خرمشهر طی مراسمی شامگاه پنجشنبه با حضور نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس، شهردار خرمشهر، فرمانده راهور و معاون فرمانده انتظامی خرمشهر تجلیل شدند
در سومین آیین تجلیل از تاکسیرانان خرمشهر که با حضور مسئولان برگزار شد ۶۰ راننده تاکسی این شهر تجلیل شدند.

۶۰ راننده تاکسی خرمشهر طی مراسمی شامگاه پنجشنبه با حضور نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس، شهردار خرمشهر، فرمانده راهور و معاون فرمانده انتظامی خرمشهر تجلیل شدند.

در این مراسم که به مناسبت عید مبعث برگزار شد، حرکات اکروباتیک، گروه سیرک و مسابقه اجرا شد و خوانندگان محلی و کشوری نیز اجرا داشتند.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، امور تاکسیرانی را دارای پیشرفت خوبی طی دو سال اخیر دانست و گفت: امور تاکسیرانی خرمشهر پیش از این نه محل مناسب و نه خودروی گشت در شان کارکنان آن داشت که سال گذشته از طریق شهرداری اقدام به تهیه یک دستگاه خودرو برای این واحد مدیریتی شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۰۰ تخته تابلو تاکسی نیز به تاکسی ها خرمشهر تحویل داده شد، افزود: امسال نیز از شهردار خرمشهر انتظار تامین یک دستگاه خودرو دیگر و ۲۰۰ تخته تابلو تاکسی را داریم که امیدواریم این امر توسط شهردار هر چه سریعتر اجرایی شود.

نماینده مردم خرمشهر از پلیس راهور نیز خواست نگاه ویژه ای به تاکسی های خرمشهر داشته باشد و از آغاز روند تبدیل امور تاکسیرانی خرمشهر به سازمان خبر داد.

شهردار خرمشهر نیز در سومین آیین تجلیل از رانندگان تاکسی این شهر که به همت امور تاکسیرانی برگزار شده بود، تاکسی رانان را سفیران شهر نامید.

محمد علی دوایی فر توضیح داد: تاکسی رانان نخستین قشری هستند که با ورود مسافران و بیگانگان به شهر با آنها برخورد می شود و نشان دهنده هویت شهرند.

وی، امانت داری و اخلاق نیکو را مشخصات یک راننده تاکسی خوب دانست و افزود: امانت داری و شیوه برخورد رانندگان نشانگر فرهنگ غنی خرمشهر است و امیدواریم رانندگان تاکسی در این شهر نیز برخورد مناسب و مهربانی خود را به مسافران ثابت کنند.

۳۰ دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی خرمشهر اضافه شد

شهردار خرمشهر از تزریق ۳۰ دستگاه تاکسی منطقه اروندی به ناوگان تاکسیرانی این شهر خبر داد.

محمد دوایی فر اظهار کرد: ۳۰ دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی خرمشهر اضافه شده است که در حال انجام کار و پلاک گذاری هستیم.

شهردار خرمشهر تصریح کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر شهرداری خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند خدمات بیشتری به تاکسیرانی خرمشهر ارائه و کمک بیشتری به ارتقا سطح معیشتی تاکسیرانان این شهر شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار