تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۲۱۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
تاكيد بر همدلي نمايندگان جديد خوزستان براي حل مشكلات
امام جمعه موقت اهواز گفت:18 نماينده استان خوزستان در مجلس دهم، بايد با همدلي در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتي در كشاورزي، صنعت نفت و گاز و ديگر زمينه ها، براي تامين مصالح استان قدم بردارند
امام جمعه موقت اهواز گفت:18 نماينده استان خوزستان در مجلس دهم، بايد با همدلي در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتي در كشاورزي، صنعت نفت و گاز و ديگر زمينه ها، براي تامين مصالح استان قدم بردارند.

حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مصلاي مهديه امام خميني (ره) اهواز با اشاره به برگزاري دور دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي در برخي حوزه هاي انتخابيه استان، گفت: اميدواريم منتخبان مردم در اين دوره مجلس شوراي اسلامي، طبق فرموده رهبر انقلاب عصاره فضايل ملت باشند و بر اساس آرمان ملت ايران، در مجلس موضع گيري كنند.

وي ادامه داد:روحيه انقلابي بايد در نمايندگان مجلس شوراي اسلامي باشد و نمايندگان ملت، در برابر دشمنان و آمريكا منفعل نباشند.

وي در بخش ديگري از سخنانش با بيان فرجام برجام، اظهار كرد:اميدواريم نتيجه برجام و آنچه در توافق هسته اي به دست آمد، زودتر بر اقتصاد كشور نمايان شود، ولي اين مسائل نمي تواند مردم ما را از مبارزه با آمريكا دور كند.

امام جمعه موقت اهواز همچنين در خصوص طرح كنگره آمريكا براي فشار بر ايران در خليج فارس، گفت:اينكه ما در خليج فارس كه متعلق به ما است نتوانيم مانور برگزار كنيم چون آمريكا عصباني مي شود، سخن مضحكي است.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه سخنانش همجنين با تبريك فرارسيدن روز پاسدار همزمان با سوم شعبان سالروز ميلاد امام سوم شيعيان، گفت:اگر سپاه پاسداران در مقاطع مختلف پس از انقلاب اسلامي نبود، سياري از پيروزي ها به وقوع نمي پيوست.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد:همچنين پس از جنگ و در دوران بازسازي و مقطع كنوني، سپاه مانع بزرگي بر سر راه استكبار جهاني است.

وي تصريح كرد:دشمني آمريكا با سپاه نه تنها به دليل افتخارات سپاه در دوران دفاع مقدس و پيش از آن، بلكه به دليل نقش برجسته اين نهاد در منطقه است.

امام جمعه موقت اهواز همچنين در ادامه با اشاره به تاكيد رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتي تصريح كرد:يك راه تحقق اقتصاد مقاومتي از ديدگاه مقام معظم رهبري بالا بردن كيفيت كالاست كه در استان بايد در اين خصوص تلاش بيشتري شود.

وي گفت: كشورهاي همسايه از كالاي مرغوب ايراني استقبال مي كنند پس بايد در صادرات كالاي با كيفيت تلاش بيشتري كرد و از قاچاق كالا در استان جلوگيري كرده و مساله قاچاق سازمان يافته كنترل شود.

حجت الاسلام حسن زاده همچنين با اشاره به فرمايشات رهبر انقلاب در ديدار با فرهنگيان بيان كرد: معلمان، نقش كليدي در پرورش نسل آينده دارند كه بايد در اين پرورش تدين، اخلاق و نداشتن روحيه اشرافي را مدنظر قرار دهند.

وي در ادامه در خصوص فضاي مجازي و تخلفات در اين فضا اظهار كرد: فضاي مجازي نبايد فضاي رهايي باشد و نبايد بهانه اي باشد كه هيچ كنترلي بر آن نباشد.

حسن زاده همچنين با اشاره به روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر در 19 ارديبهشت گفت: در سيل اخير هلال احمر به خوبي وارد كار شد و خدمات خوبي به سيل زدگان ارائه داد. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار