تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۲۱۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دزفول:
طرح بهسازی کوره هوفمن شهرستان دزفول اجرا شد
طرح بهسازی و ایجاد فضای گردشگری کوره هوفمن یا کوره میلیونی در این شهرستان پیش‌بینی و توسط شهرداری دزفول اجرا شده است
شهردار دزفول گفت: طرح بهسازی و ایجاد فضای گردشگری کوره هوفمن یا کوره میلیونی در این شهرستان پیش‌بینی و توسط شهرداری دزفول اجرا شده است.

محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: در سال گذشته ‌بیش از 80 درصد اعتبارات شهرداری دزفول امسال به امور عمرانی و توسعه زیر ساخت‌های شهری دزفول اختصاص یافته است.

وی گفت: بودجه سال 94 شهرداری دزفول 124میلیارد تومان بود و توانست در بخش‌های مختلف شهری و عمرانی موجبات توسعه دزفول و رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

شهردار دزفول عنوان کرد: امسال با هدف توسعه دزفول در بخش‌های مختلف عمرانی شهرستان بودجه‌ای بالغ بر یک‌هزار و 620 میلیارد ریال توسط شورای شهر و شهرداری دزفول به تصویب رسیده است.

وی افزود: شهرداری دزفول توجه به رشد و گسترش فضای سبز را به‌عنوان یک اولویت مهم در ارائه خدمات شهری خود مورد توجه قرار داده است و به همین منظور پروژه‌های مختلفی را در بخش‌های شهری به اجرا رسانده که با اجرای این طرح‌ها دزفول از یک فضای گردشگری مناسب برخوردار شده و میزان دسترسی شهروندان به فضای سبز در بخش‌های مختلف شهری از رشد قابل ملاحضه ای برخور دار شده است.

کرمی نژاد بیان کرد: به همین جهت طرح بهسازی و ایجاد فضای گردشگری کوره هوفمن یا کوره میلیونی در دزفول پیش بینی و توسط شهرداری دزفول اجرا شده است.

وی گفت: با اجرای این طرح بخش شمال‌غربی این اثر باستانی در قالب یک پارک محله‌ای آماده‌سازی و با پیش بینی خدمات مورد نیاز شهروندان آماده سازی خواهد شد.

شهردار دزفول عنوان کرد: طرح پارک محله‌ای میلیونی و بهسازی اثر باستانی کوره هوفمن دزفول در مساحتی بالغ بر 4600 متر و اعتباری در حدود 3 میلیارد ریال طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: طرح آماده سازی این فضای تفریحی و گردشگری همزمان با سال روز مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس و در چهارم خرداد ماه امسال با حضور مسئولین محلی و استانی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

شهردار دزفول اظهار کرد: کوره هوفمن دزفول با شماره 7099 در سال 1381 در آثار ملی میراث فرهنگی و گردشگری کشور به ثبت رسیده و بهسازی این مجموعه تاریخی با دقت و توجه به قدمت آن صورت خواهد گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار