تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۲۱۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش‌ و پرورش خوزستان مطرح کرد:
ادامه رایزنی‌ با وزارت آموزش‌وپرورش برای جذب نیرو در خوزستان
جذب نیروی انسانی نیاز به تصمیمات قانونی دارد و از حوزه اختیارات آموزش‌ و پرورش به‌تنهایی خارج است با رایزنی و مکاتبه با وزارت آموزش‌وپرورش در تلاشیم که نیروهای جدیدی را جذب کنیم
رئیس اداره ارزیابی و عملکرد آموزش‌ و پرورش خوزستان گفت: جذب نیروی انسانی نیاز به تصمیمات قانونی دارد و از حوزه اختیارات آموزش‌ و پرورش به‌تنهایی خارج است با رایزنی و مکاتبه با وزارت آموزش‌وپرورش در تلاشیم که نیروهای جدیدی را جذب کنیم.

یوسف داوودی کورانی اظهار داشت: هندیجان توانسته در موضوعات آموزشی و پرورشی به‌ویژه کنکور سراسری سال 1394 رتبه‌های برتر را کسب کند و موفقیت‌های خوبی داشته باشد، آموزش‌وپرورش هندیجان با همکاری همه نهادهای مسئول در آن شهرستان، توانست رتبه 5 استان خوزستان را به خود اختصاص دهد و با توجه به محرومیت این منطقه جای تقدیر دارد.

وی افزود: امیدواریم با توجه به نزدیک بودن ایام کنکور سراسری 1395 و با مدیریت مناسب در آموزش‌ و پرورش هندیجان و همکاری دیگر نهادهای مسئول بتوانیم نتایج بهتر و بالاتری نسبت به کنکور سال گذشته در هندیجان کسب کنیم تا رتبه استانی این شهرستان از رتبه 5 فعلی ارتقاء پیداکرده و رتبه‌ی بالاتری ارتقاء یابد.

رئیس اداره ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل آموزش‌وپرورش خوزستان بیان کرد: در راستای دستوراتی مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان خوزستان برای کسب رتبه‌های بالاتر کنکور و ارتقاء جایگاه آموزش‌وپرورش استان در سطح کشور داده‌اند همه شوراهای آموزش‌وپرورش و ستادهای استانی و ادارات آموزش‌وپرورش برای اجرای این دستورات بسیج شده‌اند؛ قطعاً نتیجه این همکاری چیزی جزء پیشرفت علمی دانش آموزان استان خوزستان نیست.

وی درباره جذب نیروی انسانی گفت: مشکل نیروی انسانی یکی از مشکلاتی است که در کل کشور حاکم است، جذب نیروی انسانی نیاز به تصمیمات قانونی دارد و از حوزه اختیارات آموزش‌وپرورش به‌تنهایی خارج است با رایزنی و مکاتبه با وزارت آموزش‌وپرورش در تلاشیم که نیروهای جدیدی را جذب کنیم.

داوودی کورانی با بیان اینکه خوزستان در جذب نیروی پیش‌دبستانی نسبت به سطح کشوری رتبه خوبی دارد، عنوان کرد: درصددیم که نیروهایی جوان بااستعداد، کارآمد و مؤثر به‌کارگیری کنیم همچنین پیگیری‌ها برای جذب نسبت به گذشته بیشتر خواهد شد به طوری که در بحث پیش‌دبستانی این اتفاق در حد قابل قبولی رخ داد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار