تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۲۲۰۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛
حضور گسترده شرکت های خارجی در غرفه شرکت ملی حفاری ایران
خوزنیوز: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز پنجشنبه (16 اریبهشت ماه) با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

در نمایشگاه امسال، شرکت های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 40 کشور جهان حضور دارند. در نمایشگاه  امسال پویایی درخور توجهی وجود داشت و مذاکرات شرکت های داخلی با یکدیگر و شرکت های خارجی با شرکت های داخلی را می شد در تمامی سالن های نمایشگاه امسال به چشم دید.

ملی حفاری

در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه که جمعی از مدیران، مسئولان، متخصصان و کارشناسان صنعت نفت حضور داشتند، رکن الدین جوادی ضمن بازدید از غرفه ها در سالن های مختلف نمایشگاه، از نزدیک با مدیران و نمایندگان شرکت های حاضر در نمایشگاه گفت و گو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به حمایت قاطع این شرکت از سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت، ضرورت بهره مندی هر چه بیشتر از توانمندی های داخلی را مورد تاکید قرار داد.

در این رویداد بزرگ صنعتی که با حضور بیش از  یک هزار و 900  شرکت داخلی و خارجی برگزار شده است، شرکت هایی از حدود 40 کشور حاضر هستند.

در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که تا امروز یکشنبه (19 اردیبهشت ماه) دایر است شرکت ملی حفاری ایران حضوری فعال دارد و علاوه بر سالن 7  که به شرکت ملی نفت ایران اختصاص دارد در سالن 15 نیز فضای مناسبی برای نشست های مدیران و مسئولان شرکت با سازندگان و صنعتگران قطعات و تجهیزات صنعت حفاری اختصاص داده است.

در غرفه اختصاصی این شرکت که از نخستین ساعات شروع کار نمایشگاه تعداد قابل توجهی بازدید کننده داشت، مدیران ارشد و کارشناسان بخش های مختلف شرکت درباره توانمندی ها، تعامل با سازندگان و صنعتگران، فعالیت های انجام شده در زمینه طراحی، مهندسی ساخت و بومی سازی قطعات و تجهیزات کاربردی صنعت حفاری به مراجعه کنندگان توضیح دادند.

مدیران و مسئولان شرکت ملی حفاری ایران همچنین درخصوص سرمایه گذاری و همکاری های مشترک با شرکت های بین المللی حاضر در نمایشگاه در زمینه تامین کالا، تجهیزات، دکل های حفاری خشکی و دریایی و انجام پروژه های مشترک منطقه ای مذاکره و تبادل نظر خواهند داشت.

حضور مدیران ارشد چند شرکت خارجی در غرفه شرکت ملی حفاری ایران

در نخستین روز کاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی مدیران ارشد چند شرکت خارجی با حضور در غرفه شرکت ملی حفاری ایران با مدیران و کارشناسان این شرکت به گفت وگو نشستند.

ملی حفاری

مدیران این شرکت ها که از کشورهای اتریش، نروژ، بلژیک، آلمان، کانادا، چین و هند هستند، در مذاکره با مدیران شرکت ملی حفاری درباره راههای همکاری و مشارکت مذاکره کردند.

مدیران این شرکت ها تصریح کردند: با توجه به شرایط پس از برجام علامند هستند با شرکت ملی حفاری ایران همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.

این شرکت ها در زمینه ساخت و تولید قطعات و تجهیزات صنعت حفاری فعالیت دارند.

تجهیز ناوگان خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران به پنج دستگاه لوله مغزی سیار جدید

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران به تجهیز ناوگان این شرکت به پنج دستگاه لوله مغزی سیار جدید (Coiled tubing) تا پایان خردادماه امسال خبر داد.

ملی حفاری

جهانگیر شجاعی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: با افزوده شدن این تجهیزات، شمار دستگاه های لوله مغزی سیار خدمات فنی شرکت به 14 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به برنامه ریزی شرکت در جهت تقویت ناوگان خدمات فنی، افزود: تجهیزات جدید که در ردیف روزآمدترین دستگاه های لوله مغزی قرار دارند در عملیات تعمیر چاه های نفت و گاز در خشکی و دریا به کارگیری می شوند.

شجاعی اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران در زمان حاضر به شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت نفت مناطق مرکزی، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و تمامی پروژه های حفاری کلید در دست شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خدمات لوله مغزی سیار ارائه می دهد.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه های تخصصی، توضیح داد: در نمایشگاه بیست یکم، کارشناسان این مدیریت در رایزنی با شرکت های حاضر در نمایشگاه به دنبال مشارکت و سرمایه گذاری و همچنین صدور خدمات فنی و مهندسی هستند.

وی ادامه داد: این شرکت بزرگترین ارائه دهنده خدمات فنی صنعت حفاری در کشور محسوب می شود و دارای مجموعه کامل خدمات فنی است که از ابتدای عملیات حفاری چاه های نفت و گاز تا رسیدن به مرحله تولید و در زمان بهره برداری چاه ارائه می گردد.

لوله مغزی سیار یکی از تکنولوژی های نوین در صنعت نفت است که در تعمیر چاه های نفت و گاز جایگزین دکل های حفاری تعمیراتی سبک می شود.

این تجهیز در فراز آوری (احیا) چاه ها، کشتن چاه، تعمیق چاه با استفاده از موتورهای درون چاهی، نصب پلاک سیمانی در چاه ها و اسید کاری و تمیز سازی چاه مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در خدمات فنی صنعت حفاری ایفا می کند.

بازدید مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران روز شنبه از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی بازدید به عمل آورد.

ملی حفاری

مهندس حیدر بهمنی در جریان این بازدید ابتدا از سالن شماره 7 نمایشگاه که به شرکت ملی نفت ایران اختصاص دارد، دیدن کرد.

وی در ادامه با حضور در غرفه اختصاصی شرکت ملی حفاری ایران در سالن 15 نمایشگاه با شماری از مدیران و نمایندگان شرکت ها به گفت وگو نشست.

بهمنی که از سوی قائم مقام، معاونان مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت همراهی می شود ضمن بازدید از سالن ها و غرفه ها از آخرین دستاوردهای سازندگان و صنعتگران داخلی و خارجی بازدید نمود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران همچنین از نزدیک با مدیران شرکت های داخلی درباره ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز صنعت حفاری و مدیران و نمایندگان شرکت های بین المللی در موضوع سرمایه گذاری و مشارکت گفت و گو کرد.

همچنین مصاحبه با خبرنگاران درباره عملکرد، فعالیت ها، دستاوردها، توانمندی ها ، نیازها و موضوعات مرتبط با صنعت حفاری کشور از دیگر برنامه های مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بود.

حدود 500 میلیارد ریال در بخش تامین کالای ساخت داخل صنعت حفاری در سال 94 هزینه شد

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از هزینه کرد حدود 500 میلیارد ریال در بخش تامین کالاهای مورد نیاز صنعت حفاری ساخت داخل در سال 94 از سوی این شرکت خبر داد.

حیدر بهمنی در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار کرد: همچنین سال گذشته اعتبار قابل توجهی نیز در زمینه تدوین دانش فنی و پروژه های پژوهشی مرتبط با حفاری اختصاص داده شد.

وی افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی کار بومی سازی قطعات و تجهیزات کاربردی صنعت حفاری در این شرکت پرشتاب دنبال می شود.

بهمنی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از یک هزار و 500 قطعه و تجهیز پرمصرف دکل های حفاری و تجهیزات خدمات فنی مهندسی به تیراژ حدود 85 هزار قلم با همکاری سازندگان و صنعتگران داخلی بومی سازی شده است، گفت: با تولید این قطعات در داخل، خرید و تامین آنها از خارج متوقف شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نامگذاری سال 95، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان « سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» ، تصریح کرد: شرکت ملی حفاری ایران که از شرکت های پیشگام در صنعت نفت در زمینه ساخت داخل است، در سال جاری نهایت توان خود را برای شتاب بخشی به بومی سازی اقلام راهبردی صنعت حفاری به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر اینکه دانش حفاری در کشور سال ها است بومی شده است، گفت: این شرکت در زمان حاضر توان ارائه عملیات حفاری و خدمات جانبی این صنعت را در هر نقطه از مناطق نفتخیز جهان دارد و حضور فعال در پروژه های بین المللی از اهداف کلان شرکت می باشد.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت هم اکنون علاوه بر تامین نیازهای صنعت نفت کشور در بخش عملیات حفاری چاه های نفت و گاز و خدمات جانبی، صدور خدمات فنی و مهندسی در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خوزنیوز؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز پنجشنبه (16 اریبهشت ماه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت و تا امروز یکشنبه (19 اردیبشت ماه) دایر است.

در این نمایشگاه یک هزار و 900 شرکت داخلی و خارجی که در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت فعالیت دارند به همراه چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت و شرکت های زیر مجموعه این شرکت ها از جمله شرکت ملی حفاری ایران مشارکت دارند.

:
:
:
آخرین اخبار