تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۲۲۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان به صدر بازگشت/جام به اهواز نزدیک شد
دیدار تیم‎های فوتبال پدیده مشهد و استقلال خوزستان در هفته بیست‎ونهم لیگ برتر با یک گل به‌سود استقلال خاتمه پیدا کرد
هفته بیست‎ونهم لیگ برتر – استادیوم ثامن مشهد
یکشنبه 19 اردیبهشت 95 – ساعت: 18
پدیده مشهد 0 - استقلال خوزستان 1
گل: حسن بیس‌سعید (29)
داور: شاهین حاج‌بابایی
کمک‎داوران: تورج عیوض‌محمدی و رحیم شاهین
اخطار: یونس شاکری، غلامحسین بادامکی، مسعود نظرزاده، فرهاد سالاری (پدیده) – میثم دورقی (استقلال)
تماشاگر: هزار نفر

استقلال خوزستان به صدر بازگشت / جام به اهواز نزدیک شد

پدیده مشهد: مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده (80- محسن بیات)، محمدحسین مرادمند، احمد آل‎نعمه، محمدرضا ناصحی، غلامحسین بادامکی (65- بهمن سالاری)، مهدی خیری (58- محسن یوسفی)، کریم احمدی، میثم نقی‎زاده، معین عباسیان و یونس شاکری
سرمربی: رضا مهاجری

استقلال خوزستان: فرناندو خسوس، جلال عبدی، محمد طیبی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، پیمان شیرزادی (70- روح‌الله سیف‌اللهی)، میثم دورقی، فرشاد سالاروند، فیلیپه برتولدو (57- علی‌اصغر عاشوری)، حسن بیت‌سعید و رحیم زهیوی (78- حکیم نصاری)
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
دیدار تیم‎های فوتبال پدیده مشهد و استقلال خوزستان با یک گل به‌سود استقلال خاتمه پیدا کرد.

بازیکنان پدیده مشهد در هوای نیمه بارانی این شهر، بازی را محکم و همراه با خشونت آغاز کردند و با چند خطای متوالی در همان 8 دقیقه ابتدایی دوبار کارت زرد گرفتند تا مشخص شود که استقلال خوزستان بازی پربرخوردی را پیش رو دارد.

مربیان استقلال خوزستان نسبت به بازی هفته گذشته دو تغییر در ترکیب این تیم انجام دادند. جلال عبدی در دفاع راست جایگزین دانیال ماهینی شد و پیمان شیرازدی به‎جای فرشاد جانفزا در ترکیب قرار گرفت تا آبی‎های خوزستان با تعداد نفرات بیشتری در میانه میدان بازی کنند.

پس از فروکش کردن خشونت اولیه بازیکنان میزبان، بازی به میانه میدان کشیده شد و تا دقیقه 27 که ضربه سر یونس شاکری به‌شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال گذشت، خطر جدی روی دروازه‌ها اتفاق نیفتاد. این صحنه را استقلالیها دو دقیقه بعد توسط حسن بیت‌سعید پاسخ دادند، با این تفاوت که ضربه سر بیت‌سعید تور دروازه پدیده را لرزاند تا هواداران خوزستانی حاضر در ورزشگاه ثامن را غرق در شادی کند.

گل حسن بیت‌سعید باعث افزایش هیجان بازی شد و یاران پدیده برای جبران گل خورده پیش کشیدند. شاگردان مهاجری در ادامه این نیمه دوبار دروازه استقلال خوزستان با به‌صورت جدی تهدید کردند اما با مقاومت فرناندو خسوس و خط دفاعی استقلال مواجه شدند و ضربات بادامکی و نظرزاده راهی به دروازه تیم میهمان پیدا نکردند تا نیمه اول با تک گل بیت‌سعید به‌سود استقلال خوزستان به پایان برسد.

در نیمه دوم، همانطور که انتطار می‌رفت، بازیکنان استقلال خوزستان برای دفاع از تک گل زده وارد میدان شدند و ضمن دفاع در نیمه زمین خودی، هرگاه که حملات پدیده را قطع می‌کردند، با انتقال سریع توپ به خط حمله چشم به حرکات بیت‌سعید برای زدن گل دوم داشتند.

فرناندو خسوس سنگربان استقلال خوزستان در این نیمه چند بار با جاگیری و خروج‌های به‌موقع ناجی دروازه تیمش شد تا آبی‌پوشان با سه امتیاز ارزشمند به اهواز برگردند و در فاصله یک هفته تا پایان لیگ پانزدهم صدرنشین شوند.

شرح گل: 
1-0 (استقلال): نفوذ و ارسال پیمان شیرزادی از جناح چپ با ضربه سر دیدنی حسن بیت‌سعید همراه شد و توپ به سمت راست دروازه پدیده غلطید تا فریاد گل آبی‌پوشان در استنادیوم ثامن بپیچد.

در حاشیه
* باشگاه پدیده مشهد ورود تماشاگران این تیم را رایگان اعلام کرده و برای آن‎ها وسیله ایاب و ذهاب نیز تهیه کرده بود.

* حدود یکصد تماشاگر خوزستانی در استادیوم ثامن مشهد حضور یافتند و یک‎صدا به تشویق استقلال پرداختند.

* حسن بیت‌سعید طلسم گل نزدن در دور برگشت لیگ برتر را شکست و در این بازی مهم موفق به گلزنی شد.

* در ابتدای دیدار کادرفنی پدیده به خوش و بش با ویسی و دستیارانش پرداختند.

*هواداران استقلال خوزستان در نیمه اول شعار « استقلال قهرمان می‌شه» سر دادند.

*نیمکت استقلال خوزستان با گل بیت‌سعید منفجر شد. داور مسابقه و داور چهارم این دیدار نیز به سمت حلقه شادی استقلال خوزستان رفتند و با تذکر آنها بازیکنان استقلال خوزستان به میانه زمین برگشتند.
مرجع / خوزستان اسپرت
:
:
:
آخرین اخبار