تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۱۲۲۰۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال اهواز 1 – سایپا 2؛ سقوط آبی‎ها تلخ‎تر شد
دیدار تیم‎های فوتبال استقلال اهواز و سایپا تهران با نتیجه دو بر یک به‌سود تیم میهمان خاتمه یافت
هفته بیست‎ونهم لیگ برتر – استادیوم غدیر اهواز
یکشنبه 19 اردیبهشت 95 – ساعت: 18
استقلال اهواز 1 - سایپا تهران 2
گل: عادل کلاه‌کج (67) – حامد شیری (81) غلامرضا رضایی (83)
داور: هادی حاج‌عباسی
کمک‎داوران: داریوش صابرمطلق و هادی برزو
اخراج: سجاد مشکل‎پور (89- سایپا)
اخطار: احسان مرادیان (استقلال) - مجید ایوبی (سایپا)
بدون تماشاگر

استقلال اهواز: احسان مرادیان، علی هلیچی، مکی شریفی، عادل مسعودی‌فر، مجتبی رشیدی، عادل کلاه‎کج، پدرام اردلانی، طالب ریکانی، حسین ساکی، علی بیگدلی (56- میلاد پاک‌پرور) و حمزه خضیراوی
سرمربی: سیاوش بختیاری‎زاده

سایپا تهران: حامد فلاح زاده، حامد شیری، سجاد مشکل‎پور، روزبه شاه‎علیدوست، ابراهیم شکوری، مجید ایوبی، علی زینالی، ابراهیم صادقی، میلاد میداودی (71- مجتبی رمضانی)، غلامرضا رضایی و مهدی ترابی
سرمربی: سعید رجبی

خلاصه بازی
دیدار تیم‎های فوتبال استقلال اهواز و سایپا تهران با نتیجه دو بر یک به‌سود تیم میهمان خاتمه یافت.

بازی بدون تماشاگر استقلال اهواز و سایپا در نیمه اول شاهد چند موقعیت خطرناک روی دروازه‌ها بود و تیر افقی دروازه هر دوتیم در این نیمه به لرزه در آمد اما توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

استقلال اهواز نسبت به بازی با فولاد چند تغییر داشت. اسلامی و بهمئی به‌دلیل محرومیت در ترکیب غایب بودند و بهرامی و پاک‌پرور با نظر مربیان استقلال در جمع 11 بازیکن اصلی قرار نگرفتند تا آبی‌پوشان با ترکیب جدیدی قدم به میدان بگذارند. سایپا نیز پس از تغییر کادر فنی به اهواز آمده بود تا از روند نزولی طی هفته‌های اخیر جلوگیری کند.

پس از اینکه ضربه ایستگاهی مهدی ترابی در دقیقه 11 از کنار دروازه استقلال اهواز به اوت رفت، تیم میزبان دو موقعیت گلزنی متوالی را با ضربات راه دور عادل کلاه‌کج در دقایق 13 و 14 خلق کرد که ابتدا ضربه ایستگاهی این بازیکن را فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا به کرنر فرستاد و یک دقیقه بعد هم ضربه کلاه‌کج با بدشانسی به تیر افقی خورد و به بیرون رفت.

بازیکنان سایپا که خطر را احساس کرده بودند، پس از این دو صحنه بازی را جدی‌تر دنبال کردند و با حرکات مثلث تهاجمی میداودی، رضایی و ترابی در چند نوبت دروازه استقلال اهواز را تهدید کردند اما این حملات سودی برای سایپا نداشت. مهم‌ترین فرصت گلزنی سایپا در دقیقه 42 اتفاق افتاد که ضربه غلامرضا رضایی به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد تا دوتیم در زدن توپ به تیر افقی برابر شوند و نیمه اول بدون گل مساوی تمام شود.

سیاوش بختیاری‌زاده در دقایق ابتدایی نیمه دوم میلاد پاک‌پرور را به میدان فرستاد تا سرعت بیشتری به خط حمله بدهد که در دقیقه 67 از روی حرکت و ارسال همین بازیکن توسط عادل کلاه‌کج که در این دیدار خطرناک‌ترین بازیکن استقلال نشان می‌داد، به گل اول بازی رسید.

بازیکنان سایپا بعد از دریافت گل دست به بازی تهاجمی زدند تا از شکست مقابل استقلال اهواز جلوگیری کنند. حملات یاران سایپا در ده دقیقه پایانی این دیدار نتیجه داد و یاران این تیم با استفاده از اشتباهات خط دفاعی استقلال اهواز طی دو دقیقه به دو گل متوالی توسط حامد شیری و غلامرضا رضایی رسیدند تا با شکست دو بر یک تیم استقلال اهواز سقوط این تیم تلخ‌تر شود.
مرجع / خوزستان اسپورت
برچسب ها: استقلال اهواز
:
:
:
آخرین اخبار