تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۲۲۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
80 پروژه راه روستایی در خوزستان در حال اجرا است
مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: 80 پروژه در حوزه راه روستایی با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی در استان در حال اجرا است
مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: 80 پروژه در حوزه راه روستایی با پیشرفت‌های فیزیکی متفاوتی در استان در حال اجرا است.

پویا دشتی‌زاده با اشاره به برخی پروژه‌های در حال اجرا اظهار کرد: پروژه به‌سازی محور روستایی رامشیر به طول 15 کیلومتر با اعتبار 3 میلیارد تومان در حال اجرا است و تاکنون حدود 40 درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: پروژه به‌سازی و روکش آسفالت محور احمد فداله در دزفول نیز از دیگر پروژه‌ها است که با اعتبار 7 میلیارد تومان در حال اجرا است؛ طول این پروژه 50 کیلومتر و پیشرفت فیزیکی آن به حدود 20 درصد می‌رسد.

دشتی‌زاده تصریح کرد: همچنین پروژه تعریض، روکش آسفالت و بهسازی 8.5 کیلومتر از محور حاجیه در شهرستان دشت‌آزادگان در حال انجام است که حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار آن 700 میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: پروژه آسفالت و تعریض جاده جفال در شادگان نیز به طول 25 کیلومتر در حال اجرا است که اعتبار آن 10 میلیارد تومان و دارای پیشرفت فیزیکی 15 درصد است.

مدیر راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه تعریض و روکش آسفالت در محور بوزی – گرگر شادگان به طول 14 کیلومتر و با اعتبار 11 میلیارد تومان در حال انجام است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
چرا راه روستای دوکوهک ازتوابع رامهرمزبا حدود100 خانواروجمعیتی بالای 300نفر وبه طول حدود 2 کیلومترپس از15 سال اززیرسازی آن آسفالت نمی شود؟
:
:
:
آخرین اخبار