تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۶۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظهر امروز صورت گرفت؛
برگزاری جلسه هماهنگی فینال جام حذفی کشور در خرمشهر
جلسه هماهنگی فینال جام حذفی کشور و همایش پیاده‌روی در خرمشهر برگزار شد.

ظهر امروز جلسه هماهنگی فینال جام حذفی کشور و همایش پیاده‌روی خانوادگی در فرمانداری این شهر برگزار شد.

ولی‌الله حیاتی فرماندار خرمشهر در این جلسه اظهار کرد: همه باید برای برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی و فینال جام حذفی کشور آمادگی لازم را داشته باشند و کار کنند.

وی ادامه داد: باید همه مردم خرمشهر چه در شهر و چه در روستا‌ها از این همایش با خبر باشند، تا تمام آحاد در این همایش ملی شرکت کنند.

فرماندار خرمشهر گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در برگزاری فینال جام حذفی کشور نیست و خرمشهر آماده میزبانی از فینال جام حذفی کشور است.

* تمرکز لازم بر فضا‌سازی فرهنگی فینال جام حذفی

ثامر چنعانی مدیر مرکز موزه دفاع مقدس خرمشهر نیز در این جلسه اظهار کرد: بحث امنیت برگزاری فینال جام حذفی کشور از اساسی‌ترین برنامه‌هاست و پیشنهاد من این است که نیروهای بسیج در یاری‌رسانی به نیروی انتظامی وارد شوند تا کمک‌یار باشند.

مدیر مرکز موزه دفاع مقدس خرمشهر خاطرنشان کرد: باید برای این برنامه‌ها کمیته فرهنگی تشکیل شود تا افتخارات و مسائل شهر خرمشهر را به سراسر ایران نشان دهیم و یک فضا‌سازی فرهنگی مناسبی در این رویدادهای مهم صورت بگیرد.

* همه ارگان‌ها نسبت به وعده‌هایی که دادند باید مسئول باشند

امین صابری رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر در رابطه با تبلیغات همایش پیاده‌روی خانوادگی اظهار کرد: مقدار زیادی تعرفه شرکت در این همایش چاپ شده و در سطح شهرستان در اختیار مردم قرار گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: همه ارگان‌ها که در برگزاری این همایش و تهیه جوایز وعده مشارکت داده بودند، باید به وعده‌ها عمل شود و این انتظار ما است.

* تبلیغات در معرفی منطقه آزاد اروند کم‌کاری کرده است

سید علی طباطبایی مسئول تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه هماهنگی فینال جام حذفی کشور و پیاده‌روی خانوادگی اظهار کرد: متاسفانه در تبلیغات این همایش در سطح شهرستان، منطقه آزاد اروند خوب معرفی نشده است، در حالی که عمده کار‌ها را این سازمان انجام داده است.

مسئول تربیت بدنی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: ارگان‌ها باید وظایف خود را خوب انجام دهند، در حالی که سازمان منطقه آزاد اروند تمام امکانات از جمله تهیه خودرو سواری پراید، سیستم صوتی و تعبیه جایگاه را تهیه کرده است.

روز 31 اردیبهشت (جمعه) همایش سراسری پیاده‌روی خانوادگی و روز 9 خرداد (یکشنبه) فینال جام حذفی کشور در خرمشهر برگزار می‌شود، که این برنامه‌ها به‌طور مستقیم از صدا ‌و ‌سیما و شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار