تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۱۲۲۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تبریک مسئولان خوزستان در پی صعود تیم فوتبال نفت آبادان به لیگ برتر
فرماندار آبادان، فرماندار بندر ماهشهر، رییس اداره ورزش و جوانان آبادان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیام های جداگانه صعود تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لیگ برتر را تبریک گفتند
فرماندار آبادان، فرماندار بندر ماهشهر، رییس اداره ورزش و جوانان آبادان و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند در پیام های جداگانه صعود تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لیگ برتر را تبریک گفتند.

عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه آبادان با صدور پیام تبریک به مناسبت صعود تیم فوتبال صنعت نفت به لیگ برتر، گفت:مایه خرسندی و مباهات است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با هم افزایی و همدلی و با کسب این نتیجه علاوه بر صعود به لیگ برتر فوتبال کشور، دل هزاران هوادار را شاد کرد.

در ادامه این پیام آمده است:این پیروزی را به مردم شریف آبادان، هواداران تیم صنعت نفت، جامعه فوتبال شهرستان و تمامی کسانی که دلشان برای شور و نشاط آبادان می تپد تبریک گفته و امیدوارم با انجام برنامه ریزی مدون در فصل آینده شاهد درخشش طلایی پوشان آبادان در عرصه فوتبال این مملکت باشیم.

منصور قمر فرماندار بندر ماهشهر نیز این پیروزی را تبریک گفت و افزود:خدا را شاکریم که بار دیگر ورزش خوزستان به پیروزی بزرگی دست یافت و دل هواداران بی شمار و خونگرم آبادانی شاد شد.

جای تیم فوتبال صنعت نفت در لیگ برتر خالی بود و اکنون فوتبال خوزستان با داشتن سه نماینده با قدرت در لیگ حاضر می شود و این بزرگی متعلق به همه استان خوزستان می باشد.

پیمان ادیبی رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان نیز در پیامی گفت:شکر و سپاس یزدان پاک را که بار دیگر رحمت خود را شامل مردم عزیز ابادان کرد.

در ادامه این پیام آمده است:صعود تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لیگ برتر فوتبال کشور ادامه روند رو به رشد ورزش آبادان است که پس از قهرمانی عبد النبی نواصر در مسابقات جهانی در رئزهای نخست سال و به دنبال آن نایب قهرمانی تیم بسکتبال نفت آبادان و همچنین نایب قهرمانی وزنه برداری آسیا و کسب سهمیه مسابقات المپیک از سوی سید ایوب موسوی که پس از حدود 20 سال برای آبادان به دست آمده می باشد.

این پیام می افزاید:امروز مردم عزیز آبادان معجزه یکدلی و یکصدایی را مجددا به ما مسئولان یاد دادند و همه آموختند که رمز موفقیت دست در دست یکدیگر دادن است.

اسماعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند نیز با صدور پیامی گفت:اروند، سرزمین خلق حماسه هاست، در آستانه جشن پیروزی آزاد سازی خرمشهر، حماسه ای دیگر خلق شد.

در این پیام آمده است:پیروزی پر افتخار و غرور آفرین تیم صنعت نفت آبادان از سوی جوانان این خطه و صعود آن به لیگ برتر فوتبال کشور را به تمامی مردم ورزش دوست منطقه آزاد اروند، به ویژه هواداران این تیم، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر دوشنبه با پیروزی 2 بر 1 برابر فجر سپاسی شیراز در هفته پایانی لیگ دسته 1 توانست به لیگ برتر صعود کند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار