تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۲۲۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اتمام گام نخست طرح مطالعاتی توسعه گردشگری روستایی منطقه آزاداروند
مهدی اسدیان اظهار کرد: پس از بررسی هشت ماهه شرکتهای مختلف، اکنون شرکت مورد نظر برای انجام این کار مشخص شده و در مرحله ی تهیه قرار داد هستیم.

مهدی اسدیان اظهار کرد: پس از بررسی هشت ماهه شرکتهای مختلف، اکنون شرکت مورد نظر برای انجام این کار مشخص شده و در مرحله ی تهیه قرار داد هستیم.

به گفته وی، شرکت مذکور یکی از بهترین شرکتها در بحث مطالعات گردشگری روستایی است که دارای سابقه روشنی حتی در کیش، قشم و چابهار است.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: طرح مطالعاتی یاد شده به مباحثی همچون اشتغال در روستاها، معرفی مشاغل جدید، توسعه علمی کشاورزی، تشکیل تعاونیهای مختلف، آموزشهای گردشگری به روستائیان منطقه می پردازد.

اسدیان با بیان اینکه در زمان حاضر نیز ۷۰ درصد از موارد تعهد شده در قرارداد مطالعاتی استاندارد سازی و توسعه ساخت مضیف های بومی به اتمام رسیده است، اضافه کرد: با ارائه یکسری آموزشها و برگزاری دوره های تخصصی و عملی برای مردم بومی منطقه، موارد تعهد شده در این قرارداد به طور کامل به اتمام می رسد.

اسدیان افزود: از آنجاییکه برخی روستاهای موجود در منطقه آزاد اروند دارای استعدادهای ناب و کم نظیری هستند لذا سعی داریم به صورت تخصصی بر روی آنها کار کنیم، این روستاها می توانند به عنوان الگو برای سایر روستاها باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امسال قرارداد مطالعاتی بازاریابی و برند منطقه آزاد اروند را آغاز می کنیم.

مهدی اسدیان گفت: با انجام این کار، عاملی که می توانیم گردشگری را در منطقه بر اساس آن معرفی کنیم مشخص می شود و از آن پس در سطح کشور و بین الملل با آن برند به بازاریابی و معرفی منطقه از طریق رسانه ها(دیداری، شنیداری و نوشتاری)، وب سایتها، جوامع مجازی، ان. جی. او ها و غیره اقدام کرد.


مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار