تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۲۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول:
کارخانه تولید تجهیزات اتاق عمل در دزفول احداث می‌شود
فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: کارخانه تولید مواد مصرفی اتاق عمل با سرمایه‌گذاری خارجی و ايرانی در دزفول احداث می‌شود
فرماندار ویژه شهرستان دزفول گفت: کارخانه تولید مواد مصرفی اتاق عمل با سرمایه‌گذاری خارجی و ايرانی در دزفول احداث می‌شود.

حبیب اله آصفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی که با سرمایه گذاران این کارخانه در فرمانداری ویژه دزفول برگزار شد، پیگیری برای اخذ مجوز احداث کارخانه تولید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت غذا و دارو توسط نماینده مردم دزفول انجام شده و به زودی عملیات احداث آن آغاز می شود.

وی با اعلام آمادگی یک گروه سرمایه گذار عراقی و ایرانی برای سرمایه گذاری در این کارخانه دو هزار تنی تولید باند و گاز پزشکی، افزود: کارهای اجرایی ساخت این کارخانه انجام و زمین مورد نیز تامین شده است که با فراهم شدن مقدمات حمل ماشین آلات عملیات اجرایی این کارخانه در چهارم خرداد روز دزفول آغاز می شود.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: این کارخانه در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول احداث می شود که امیدوار هستیم با احداث و بهره برداری از این کارخانه شاهد توسعه اشتغالزایی در این شهرستان باشیم.

آصفی با بیان اینکه پس از احداث این کارخانه برای ۷۵۰ نفر اشتغالزايي مستقیم و برای دو هزار نفر اشتغالزایی غیرمستقیم فراهم خواهد شد، گفت: ۴۰ تا ۵۰ نیروی متخصص فنی از چین و دانمارک برای راه اندازی این کارخانه در دزفول وارد عمل می شوند.

وی در خصوص اعتبار این کارخانه نیز عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ورود اصل این کارخانه ۲۵ تا ۳۰ میلیون دلار و دو میلیون دلار نیز برای ساختمان آن است که با همکاری ادارات این کارخانه در کمترین زمان احداث خواهد شد. ضمن اینکه احداث  این کارخانه در کشور و خاورمیانه خاص خواهد بود.

آصفی ادامه داد: این کارخانه در خاورمیانه بی نظیر بوده و تولیدات آن به کشورهای حوزه خلیج فارس و برخی کشورهای اروپایی نیز صادر خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان دزفول با بیان اینکه مواد اولیه این کارخانه پنبه است، افزود: بنابراين با وزارت جهاد کشاورزی هماهنگی صورت گرفته و به دلیل موقعیت جغرافیایی، ایران بهترین منطقه برای احداث این کارخانه شناخته شده است.

وی در پايان محصولات این کارخانه را باند گاز، رول گاز، توپ گاز و اسفنج آزمایشگاهی عنوان کرد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
صبور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
0
1
خیلی خوب هم هست اما به امید اینکه این کار کاملا کارشناسی شده و حرفه ای انجام شود و از نیرو های ماهر بیکار شهرستان دزفول برای اداره این کارخانه حتما استفاده شود تا مورد حمایت واقع گردد
:
:
:
آخرین اخبار