تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۲۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تایید 6 طرح در شورای نگهبان
تایید طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث از جمله طرح های تائید شده در شورای نگهبان بود
تایید طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث از جمله طرح های تائید شده در شورای نگهبان بود.

به گزارش روابط عمومی شورای نگهبان،شورای نگهبان لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

تایید لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری در شورای نگهبان

 لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری که با اصلاحاتی در جلسه مورخ 20 اردیبهشت 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 1395/02/29 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی نشد.

تایید لایحه عضویت ایران در مشارکت زیرساخت کلید عمومی آسیا در شورای نگهبان
شورای نگهبان لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مشارکت(کنسرسیوم) زیرساخت کلید عمومی آسیا را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در مشارکت(کنسرسیوم) زیرساخت کلید عمومی آسیا که با اصلاحاتی در جلسه مورخ 20 اردیبهشت 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 1395/02/29 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی نشد.

تایید لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در شورای نگهبان
شورای نگهبان لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
لایحه بیمه اجباری خسارت وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه که با اصلاحاتی در جلسه مورخ 20 اردیبهشت 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 1395/02/29 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی نشد.

تایید طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در شورای نگهبان
شورای نگهبان طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان که با اصلاحاتی در جلسه مورخ 20 اردیبهشت 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 1395/02/29 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی نشد.

تایید طرح جرم سیاسی تجارت در شورای نگهبان
شورای نگهبان طرح جرم سیاسی را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

طرح جرم سیاسی که با اصلاحاتی در جلسه مورخ بیستم اردیبهشت 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 1395/02/29 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

تایید طرح اصلاح ماده (241) لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت در شورای نگهبان
شورای نگهبان طرح اصلاح ماده (241) لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.

طرح اصلاح ماده (241) لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت که با اصلاحاتی در جلسه مورخ 20 اردیبهشت 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است؛ در جلسه مورخ 1395/02/29 شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی نشد.
:
:
:
آخرین اخبار