تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۲۹۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رای فیفا به نفع عراق در مناقشه با عربستان
فدراسیون جهانی فوتبال در مناقشه ای که میان دو کشور بوجود آمده در نهایت رای به برگزاری بازی هر دو کشور در زمین ثالث داد که نهایتا منجر می شود به بازی عربستان و عراق در بازی رفت و برگشت در کشور ثالث
مناقشه فدراسیون های فوتبال عراق و عربستان در نهایت به نفع عراق به پایان رسید. فدراسیون جهانی فوتبال امروز اعلام کرد که بازی تیم های عراق و عربستان به صورت رفت و برگشت در کشور ثالث مورد توافق برگزار خواهد شد. 

  پس ازاینکه فدراسیون فوتبال عراق ایران را به عنوان میزبان رسمی خود معرفی کرد مناقشه عربستان علیه عراق به راه افتاد. عربستانی ها اعلام کردند برای بازی مقابل تیم ملی عراق به ایران نخواهند آمد . 

در مرحله اول عراق اعلام کرد که از میزبانی اش در ایران کوتاه نخواهد آمد و اگر عربستان علاقه به بازی در ایران ندارد باید به عراق کمک کند که بازی هایش را در کربلا میزبانی کند. 

تیم ملی عراق به دلیل شرایط جنگی این کشور شرایط برگزاری بازی بین المللی را ندارد و تلاش مجدد فدراسیون عراق برای میزبانی در شهر کربلا بی نتیجه ماند. 

فدراسیون فوتبال عربستان اما باز هم حاضر نشد در ایران به میدان برود و در مقابل عراق هم اعلام کرد در عربستان بازی نخواهد کرد. فدراسیون جهانی فوتبال در مناقشه ای که میان دو کشور بوجود آمده در نهایت رای به برگزاری بازی هر دو کشور در زمین ثالث داد که نهایتا منجر می شود به بازی عربستان و عراق در بازی رفت و برگشت در کشور ثالث
مرجع / عصر ایران
:
:
:
آخرین اخبار