تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۱۲۲۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار کرمان :
رییس جمهوری علی رغم فشارهای همه جانبه تامین آب کرمان را واجب دانست
خوزنیوز: تامین آب، یکی از کارهای خوب و ماندگار دولت تدبیر و امید در استان کرمان خواهد بود، علی رغم فشارهای همه جانبه به رئیس جمهور برای جلوگیری از این اقدام، اما ایشان جسارت به خرج داده و این تامین آب استان کرمان را واجب دانستند.


آغاز عملیات لوله گذاری خط انتقال آب در مسیر «کرمان - رفسنجان»




خوزنیوز: استاندار کرمان از آغاز عملیات لوله گذاری خط انتقال آب در مسیر «کرمان-رفسنجان» خبر داد و گفت: در سفر هیات دولت به استان کرمان 14 برابر بودجه دولتی افتتاحیه و کلنگ زنی صورت پذیرفت و این رقم حیرت انگیز بود زیرا این حجم افتتاحیه و کلنگ زنی فقط در استان کرمان صورت پذیرفت.

 
علیرضا رزم حسینی شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاحیه نمایشگاه دائمی حکام کرمان از قاجاریه تاکنون که در باغ فتح آباد با حضور یوسفی فر معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت 3 خرداد ماه سالروز پیروزی خرمشهر، افزود: این نمایشگاه روایت از گذشته استان کرمان دارد.

وی یادآور شد: با حمایت های رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و مسئولین استان مرکز آبرومند و در شان نگهداری اسناد تاریخ کهن این سرزمین در استان کرمان خواهیم ساخت.

استاندار کرمان ارتقاء سطح آگاهی جامعه از پیشینیان و تاریخ را یکی از عوامل پیشرفت و تعالی کشور دانست و خاطر نشان کرد: اگر ملتی به تاریخ سرزمین خود آگاهی و اشراف نداشته باشد، نمی تواند راه پیشرفت و تعالی را پیش بگیرد.

رزم حسینی گفت: متاسفانه در کشور ایران و استان کرمان زیاد به تاریخ و گذشتگان پرداخته نمی شود اما امید است با حرکت های خوبی که در این استان آغاز شده با همکاری و تلاش جوانان و اهل فرهنگ و هنر بتوان در جهت ارتقا سطح آگاهی مردم گام های موثری را برداشت.

وی با تاکید براینکه موضوع عبرت گرفتن از تاریخ پیشینیان از مسائلى است که قرآن و احادیث اسلامى زیاد روى آن تکیه کرده است، افزود: بخش‏هاى مهم تاریخ و آگاهى دادن به آن، یکى از شیوه‏هاى تربیتى قرآن کریم است که در مناسبت های متعدد به آن پرداخته است.

استاندار کرمان در بخش دیگر سخنانش به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان کرمان اشاره کرد و یادآور شد: تامین آب، یکی از کارهای خوب و ماندگار دولت تدبیر و امید در استان کرمان خواهد بود، علی رغم فشارهای همه جانبه به رئیس جمهور برای جلوگیری از این اقدام، اما ایشان جسارت به خرج داده و این تامین آب استان کرمان را واجب دانستند.

رزم حسینی از آغاز عملیات لوله گذاری خط انتقال آب در مسیر کرمان-رفسنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سفر هیات دولت به استان کرمان 14 برابر بودجه دولتی افتتاحیه و کلنگ زنی صورت پذیرفت و این رقم حیرت انگیز بود زیرا این حجم افتتاحیه و کلنگ زنی فقط در استان کرمان صورت پذیرفت.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار