تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۰۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گرامیداشت شهدای مدافع حرم در سد و نیروگاه کارون 3
مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در سد و نیروگاه کارون 3 برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، "نصرالله طاهری" مدیر عامل شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون 3، از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور قاطبه مسئولین، پرسنل و کارکنان این شرکت خبر داد و هدف از برگزاری و شرکت دراین گونه مراسمات را وظیفه همه افراد جامعه عنوان کرد.
وی با بیان این که همه دستاورد های عظیم کشور ما چه در زمینه استقلال و عدم وابستگی به بیگانگان و چه در زمینه علم و صنعت همه مدیون و مرهون از جان گذشتگی های شهدای گرانقدر است تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهیدان تا ابد حفظ و ماندگار بماند.
در این مراسم ابتدا زیارت عاشورای حسینی(ع)، مدیحه سرایی و نوحه خوانی انجام و در بخش پایانی آن "حجت الاسلام والمسلمین مهدی کریمی " مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب (ع) شهرستان ایذه، سخنان ارزنده و تاثیر گزاری در خصوص اوضاع منطقه و نقش رزمندگان اسلام و همچنین شهدای والا مقام مدافع حرم ایراد کرد.
کریمی در فضای معنوی مراسم با استناد به آیه شریفه قرآن کریم " ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون " گفت: شهدا، انسان های پاک نهاد و دست از جان شسته ای هستند که والاترین گوهر وجودی خود که همان جانشان است را در طبق اخلاص گذاشتند و برای هدف والاتری که همان دفاع از اسلام و دفاع از شرف و حریم مقدس اهل بیت(ع) است وارد میدان حق علیه باطل شدند و با اهدای جان خود، وفا داری خود را به اسلام راستین و متولیان آن به نمایش گذاشتند.
وی در پایان سخنان خود با تقدیر از مدیر عامل، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری مراسم اظهار کرد: از اینکه در این مراسم با شما برادران خوب و فهیم و درکنار این سد عظیم و فضای کار و تلاش همراهم احساس غرور و افتخار می کنم.
:
:
:
آخرین اخبار