تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۱۲۳۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد:
اعزام 200 نفر از خرمشهر به مرقد امام خمینی(ره)
امسال به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، 200 نفر از بسیجیان و آحاد مردم به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: امسال به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، 200 نفر از بسیجیان و آحاد مردم به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

مجید حسین‌زاده امروز اظهار کرد: خوشبختانه امسال با همت فرمانداری شهرستان و سپاه پاسداران، ستاد ارتحال حضرت امام(ره) در شهرستان تاسیس شد.

وی ادامه داد: امسال به مناسبت گرامی‌داشت سال‌روز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) حدود 200 نفر از بسیجیان و آحاد مردم به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خاطرنشان کرد: هدف از اعزام در این برنامه‌ها این است که مردم و جوانان ما با ارزش‌های حضرت امام و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند و در راه همین ارزش‌ها قدم بردارند.

حسین‌زاده متذکر شد: بدرقه و اعزام با حضور مسئولان از مسجد جامع خرمشهر شروع می‌شود و اسکان بسیجیان در شهر مقدس قم آماده شده است.

وی در پایان گفت: برای حضور و زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران در قم برنامه‌ریزی انجام شده است و بعد از زیارت، زائران به‌سمت مرقد حضرت امام(ره) رهسپار می‌شوند تا در سخنرانی مقام معظم رهبری حضور پیدا کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار