تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۳۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد:
اعزام تیم پزشکی خوزستان به مناطق محروم خرمشهر
با تدابیر و هماهنگی‌های صورت گرفته، این تیم در یکی از مناطق محروم شهرستان به نام سرحانیه مستقر شد که با استقبال مردم این شهر همراه بود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: به‌مناسبت بزرگداشت سالروز آزاد‌سازی خرمشهر با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) اکیپ پزشکی 11 نفره به مناطق محروم خرمشهر اعزام شد.

مجید حسین‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت بزرگد‌اشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) با هماهنگی و همکاری بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان، تیم جهادی پزشکان به مناطق محروم خرمشهر اعزام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدابیر و هماهنگی‌های صورت گرفته، این تیم در یکی از مناطق محروم شهرستان به نام سرحانیه مستقر شد که با استقبال مردم این شهر همراه بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح کرد: به کسانی که بضاعت کافی و امکانات لازم برای درمان نداشتند، کارت ارجاع داده شد و امروز به سازمان بهداشت امام حسین(ع) در سرحانیه معرفی شدند تا مداوا بر روی آنها صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه حدود 11 متخصص در این تیم جهادی حضور دارند، گفت: در این تیم متخصصان قلب، ارتوپدی، مغز و اعصاب، پوست و مو، کلیه و... وجود دارند که آماده خدمت‌رسانی به مردم این منطقه محروم هستند.

حسین‌زاده متذکر شد: این درمان به‌صورت کاملا رایگان انجام می‌شود که بیماران پس از تشخیص پزشک به داروخانه تعیین شده می‌روند و به‌صورت رایگان دارو خود را تحویل می‌گیرند.

وی گفت: عده‌ای از بیماران هم که نیاز به عمل جراحی و بیمارستان دارند، با هماهنگی‌های صورت گرفته به بیمارستان‌های تخصصی به صورت رایگان منتقل و درمان خود را ادامه می‌دهند.

حسین‌زاده اضافه کرد: جمعیت زیادی برای درمان حضور پیدا کردند و از اینکه توانستیم به مردم مناطق ضعیف خدمت کنیم بسیار خوشحال و مایه دلگرمی ما است‌.

حسین‌زاده در پایان اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که همین مردم بودند که 45 روز از خاک میهن ما دفاع کردند و وظیفه همه مسؤولان است که در جایگاه‌های مختلف به این مردم خدمت کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار