تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۰۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیموچی: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید حمایت کنند
یک اردوی 10 روزه در خوزستان داریم و سپس اردوها در تهران برگزار می شود. کره‌ای ها نیز در اردوها حضور دارند و به احتمال زیاد چند بازیکن دیگر نیز در اردو حضور داشته باشند. چند برنامه تدارکاتی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر تور ژاپن قطعی شده است، قرار بر این بوده در کشور های اروپایی نیز شرکت کنیم که فدراسیون اقدام خواهد کرد.

سیما لیموچی درباره برنامه آماده سازی شهسواری برای رقابت های المپیک تصریح کرد: یک اردوی 10 روزه در خوزستان داریم و سپس اردوها در تهران برگزار می شود. کره‌ای ها نیز در اردوها حضور دارند و به احتمال زیاد چند بازیکن دیگر نیز در اردو حضور داشته باشند. چند برنامه تدارکاتی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر تور ژاپن قطعی شده است، قرار بر این بوده در کشور های اروپایی نیز شرکت کنیم که فدراسیون اقدام خواهد کرد.

لیموچی در خصوص حمایت ها گفت: فدراسیون خود به خوبی می‌تواند مدیریت داشته باشد و برای اجرایی کردن برنامه ها نیاز به بودجه کافی دارد، با توجه به حضور بازیکنان در رقابتهای المپیک، کمیته ملی المپیک باید برای حمایت ملی پوشان بودجه ای در نظر بگیرد. همچنین وزارت ورزش نیز باید حمایت کند تا فدراسیون بتواند برنامه های خود را سریع تر عملی کند.

  فدراسیون تنیس روی میز جهت آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابتهای ریو 2016، ندا شهسواری را به مسابقات تورجهانی ژاپن اعزام خواهد کرد ضمن اینکه سیما لیموچی سرمربی تیم ملی بانوان هدایت شهسواری را بر عهده دارد. رقابت های تورجهانی ژاپن دارای 120 هزار دلار جایزه نقدی و رنکینگ جهانی است که تاکنون 163 ورزشکار از 34 کشور جهان ثبت نام کردند .

رقابت های تورجهانی ژاپن روزهای 26 تا 30 خردادماه سال جاری در توکیو برگزار خواهد شد .

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار