تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۲۳۱۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خريد تضميني بیش از 950 هزار تن گندم در خوزستان
با آغاز فصل برداشت گندم تاکنون بیش از 950 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است
خوزنیوز: مدیرکل تعاون روستايي خوزستان گفت: با آغاز فصل برداشت گندم تاکنون بیش از 950 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش خوزنیوز؛ هرمز خواجوی با اعلام این خبر اظهارکرد: 69 مركز خريد تضميني گندم وابسته به تعاون روستایی در سطح استان آمادگی کامل دارند که 100 درصد گندم مازاد بر نياز كشاورزان را به صورت تصميني خريداري و به انبارها و سيلوها انتقال دهند.

وی افزود: در سال 95 نرخ خريد تضميني گندم از كشاورزان شامل گندم معمولي 12 هزار و 705 ریال و گندم دروم 13 هزار و 68 ريال اعلام شده است.

خواجوی، يكي از مشكلات خريد گندم در خوزستان را كوتاه بودن زمان برداشت گندم و حجم زياد گندم توليدي عنوان  و تصریح کرد: تدابير لازم براي خريد و انتقال گندم در كوتاه‌ترين زمان ممكن انديشيده شده است.

وی بیان کرد: مراکز خرید تعاون روستایی ظرفیت خریداری بیش از یک میلیون تن گندم را دارند و پیش‌بینی می‌شود بیش از یک میلیون تن گندم خریداری شود که شهرستان‌هاي اهواز، شوش، شوشتر، حمیدیه، دشت‌آزادگان و بهبهان عمده‌ترين مراكز توليد گندم در استان هستند.

خواجوی اظهار کرد: متولی خرید گندم از کشاورزان شرکت غله و بازرگانی وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است و اتحادیه‌های تعاونی روستایی به عنوان مباشر خرید گندم فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعاون روستايي خوزستان خاطرنشان کرد: در سال زراعي گذشته 960 هزار تن گندم مازاد بر مصرف از كشاورزان خوزستاني خريداري شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
مطالبات گندم کاران کی پرداخت ميشه 12 روز پیش گندم تحویل تعاونی دادم و هنوز طلبم رو دریافت نکردم.
:
:
:
آخرین اخبار