تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به دلیل اهمال کاری مسئولان؛
این روستا در هفتمين ماه بی آبی به سر می برد
چاه های آب روستای بروايه تريچی استان خوزستان همچون اميد اهالی روستا خشک شده و ساکنان به دلیل بی آبی هفت ماهه، آب شرب را هم به صورت بشكه ای خريداری می كنند
چاه های آب روستای بروايه تريچی استان خوزستان همچون اميد اهالی روستا خشک شده و ساکنان به دلیل بی آبی هفت ماهه، آب شرب را هم به صورت بشكه ای خريداری می كنند.

پیگیری از طریق مسئولان استانی و تماس های وزارت نیرو برای اهالی روستای بروایه تریچی حتی یک قطره آب هم تامین نكرده و این روستا در هفتمین ماه بی آبی خود به سر می برد.

سخنان فوق گوشه كوچكی از درد دل های جاسم بروایه عبیدی عضو شورای روستای بروایه تریچی از توابع بخش مركزی اهواز است كه از بی آب شدید رنج می برند.

وی می گوید: اهالی روستای بروایه تریچی از قطع آب این روستا و عدم پاسخگویی مسئولان به خصوص شركت آب و فاضلاب روستایی خوزستان به شدت ناراحت هستند و هم اكنون این روستا در هفتمین ماه بی آبی به سر می برد.

عبیدی ادامه داد: اداره آب و فاضلاب روستایی اهواز بخشی از خط انتقال آب روستا را نوسازی كرد، ولی متاسفانه این اقدام نیمه کاره رها شد و از آن زمان تا كنون آب این روستا قطع است.

وی با تاكید بر اینكه در این زمینه مراجعات زیادی به مسئولان استانی و شهرستانی داشته ایم، اظهار کرد: به دلیل طولانی شدن مدت زمان قطع آب، چاه های روستا هم خشک شده اند و تامین آب مصارف عادی و همچنین آب دام ها به مرز بحرانی رسیده است، در طول مدت گذشته مسئولان حتی یک تانكر آب سالم هم برای اهالی تامین و ارسال نكرده اند.

این عضو شورا با تاكید بر اینكه در حال حاضر مطالبه عمومی ما قبل از تامین آب، محاكمه قضایی مسئولان و مسببان این فاجعه ضد انسانی است، ادامه داد: رسیدگی عاجل و حل مشكل بی آبی در این روستا با توجه به آغاز فصل گرما از نان شب هم برای مردم واجب تر است و انتظار ما از مسئولان امر، اقدام عاجل و فوری است.

روستای بروایه تریچی در كیلومتر ۳۰ مسیر اهواز به اندیمشک از توابع بخش مركزی اهواز است كه ۱۵۰ خانوار و ۶۵۰ نفر جمعیت دارد.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: روستای بروایه
:
:
:
آخرین اخبار