تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۱۲۳۱۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امروز صبح رخ داد؛ حریق مجتمع مسکونی در کیانپارس
صبح امروز رأس ساعت 6:23 دقیقه طی تماس ساکنین مجتمع مسکونی واقع در منطقه کیانپارس با سامانه 125 ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از وقوع حریق در این مجتمع را به اطلاع رساندند
خوزنیوز: صبح امروز مورخ 95/3/3 رأس ساعت 6:23 دقیقه طی تماس ساکنین مجتمع مسکونی واقع در منطقه کیانپارس با سامانه 125 ستاد مرکزی فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر از وقوع حریق در این مجتمع را به اطلاع رساندند.

به گزارش خوزنیوز؛ آتش نشانان بلادرنگ در قالب یک تیم عملیاتی متشکل از 2 خودرور حریق،یک خودرو امداد و نجات و یک خودروی نردبان پس از 3 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند و همزمان با اجرای عملیات اطفاء حریق و تخلیه دود توسط دستگاه های مکنده بسیار قوی تمامی ساکنین مجتمع را در صحت و سلامت خارج نمودند.

محل دقیق وقوع حریق طبقه دوم ساختمان 4 طبقه بود منجر به دود گرفتگی کل منزل و همینطور طبقات دیگر گردید.

دودگرفتگی ناشی از دیر سوزی برخی از اشیاء منزل که منجر به کاهش دید و حتی خفگی میشد توسط آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی مهار گردید.

آتش نشانان توانستند با واکنشی سریع طی مدت زمان 40 دقیقه عملیات اطفاء حریق را به پایان برسانند و به ایستگاه خود بازگردند.

به لطف خدا این حادثه مجروح یا تلفات جانی در بر نداشت.

در زمان وقوع حوادث اطلاع رسانی آنی و به موقع میتواند سهم بسزایی در کاهش خسارات جانی و مالی ایفا کند.
هنگام وقوع حوادث ضمن حفظ خونسردی و دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعاً با تماس به تلفن 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع دهید.
:
:
:
آخرین اخبار