تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۱۲۳۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت سوم خردادماه؛
همایش سالروز آزادسازی خرمشهر در شادگان برگزار شد
همایش بزرگداشت نیمه شعبان و سالروز آزادسازی خرمشهر از سوی دانشگاه آزاد شادگان برگزار شد.

مراسمی به‌ مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولان دانشگاه، ادارات، سپاه، دانشجویان، استادان، کارکنان، فرماندار و امام جمعه شهرستان شادگان برگزار شد.

عبدالکریم البوغبیش، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان با خیر مقدم به حاضران در این مراسم و تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) و سالروز فتح خرمشهر گزارشی از آخرین فعالیت‌های صورت گرفته در واحد شادگان ارائه کرد

 رئیس دانشگاه افزود: مهمترین برنامه‌های واحد که در حال پیگیری است، خرید زمین برای توسعه واحد و راه اندازی طرح فرآورده‌های خرماست که در حال پیگیری مجدانه برای نهایی کردن این امور هستیم.

در ادامه مراسم نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان شادگان با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان به بیان اهمیت حماسه سوم خرداد پرداخت.

حجت الاسلام شاهرخی افزود: در جنگ تحمیلی تمام ابرقدرتهای جهان به ویژه امریکا که به توصیف درست امام راحل (ع) شیطان بزرگ است به رژیم صدام کمک کردند ولی نتوانستند در مقابل ایمان مردم و به برکت انقلاب اسلامی پیروز شوند.

وی با بیان اینکه امریکا در این زمان همچنان به دنبال زیاده‌خواهی های خود است، گفت: «با رهنمودهای مقام معظم رهبری و لبیک ملت شریف و ولایتمدار ایران به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: نباید بگذاریم نتیجه مقاومت ها شهیدان بی‌ثمر بماند و باید در راستای اعتلای آنها گام برداریم و همانند آن زمان که جوانان گوش به فرمان رهبرشان بدون هیچ چشمداشتی به میدان جنگ رفتند و با اهدای جان خود انقلاب اسلامی را حفظ کردند، عمل کنیم.

این مراسم با اجرای گروه نمایش، برگزاری مسابقات و مدیحه‌سرایی شعرا پایان یافت

دانشجو/مرجع

 

:
:
:
آخرین اخبار