تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عبدولی: از عملکردم در جام جهانی راضی نیستم/ طلبم را از المپیک می‌گیرم!
قهرمان سال 2011 کشتی فرنگی جهان با قدردانی از مردم شیراز برای میزبانی خوبشان از رقابت‌های جام جهانی، گفت: از عملکردم در این مسابقات راضی نیستم
قهرمان سال 2011 کشتی فرنگی جهان با قدردانی از مردم شیراز برای میزبانی خوبشان از رقابت‌های جام جهانی، گفت: از عملکردم در این مسابقات راضی نیستم.

عبدولی: از عملکردم در جام جهانی راضی نیستم/ طلبم را از المپیک می‌گیرم!

سعید عبدولی درباره قهرمانی تیم ‌ملی کشتی فرنگی در جا‌م جها‌نی شیراز، اظها‌ر کرد: شیرازی‌ها طی دو روز مسابقات واقعا لطف زیادی در حق ما داشتند و با حضور گرم خود در سالن مسابقات مشوق کشتی‌گیر‌ان تیم ‌ملی بودند. واقعا خوشحالم که توانستیم با کسب عنوان قهرمانی لطف آنها را تا حدودی جبران کنیم.

دارنده مدال طلای جهان درباره عملکردش در این ر‌قا‌بت‌ها، گفت: در مجموع بد نبودم، اما خوب هم نبودم. آن طور که می خواستم نتوانستم کشتی بگیرم و از عملکردم راضی نیستم

وی افزود: من هیچ وقت کم نمی گذارم چرا که عادت دارم هر چیزی را که شروع می‌کنم به نحو احسن تا آخرش بروم. هدف من کسب مدال طلای المپیک است و ان‌شا‌ء‌الله بتوانم در ریو طلبم را از المپیک بگیرم.

عبدولی در پاسخ به این سوال که آیا نگران ناداوری احتمالی علیه خود در ر‌قا‌بت‌های المپیک نیست، گفت: طی سال‌های گذشته ناداوری‌های زیادی علیه من صورت گرفته است، اما امیدوارم این بار در المپیک در حق من بی عدالتی نشود، چون اگر این کار را کند واقعا اوج بی انصافی است.

وی در پایان با اشاره به عملکرد برادرش در این مسابقات، افزود: سامان با وجود این که شدیدا سرما خورده بود، اما در دیدار فینال مقابل حریف روس که کشتی‌گیر‌ بسیار خوبی نیز بود با غیرت کشتی گرفت و توانست او را شکست دهد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: سعید عبدولی
:
:
:
آخرین اخبار