تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز:
باید برای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها کوشش کنیم
در بسیاری از دستگاه ها به نقش مهم روابط‌عمومی به‌درستی پرداخته نشده است؛ باید مدیران از افراد متخصص در روابط‌عمومی استفاده کنند؛ زیرا روابط‌عمومی خط مقدم هر دستگاهی است
خوزنیوز: رییس دانشگاه شهید چمران اهواز بر ضرورت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها در استان تاکید کرد.

باید برای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها کوشش کنیم

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر غلامحسین خواجه در نشست با جمعی از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و برگزیدگان خوزستانی جشنواره فرامرزی مطبوعات و خبرگزاری های ایران و عراق افزود: در بسیاری از دستگاه ها به نقش مهم روابط‌عمومی به‌درستی پرداخته نشده است؛ باید مدیران از افراد متخصص در روابط‌عمومی استفاده کنند؛ زیرا روابط‌عمومی خط مقدم هر دستگاهی است.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز- که به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در سرای نارنجستان دانشگاه سخن می گفت- همگرایی بین روابط‌عمومی‌های استان را بسیار مؤثر دانست و اظهار کرد: دانشگاه نهادی متعلق به تمام مردم و جامعه است؛ همکاری متقابل با سایر دستگاه‌ها موجب رشد و شکوفایی بیش تر می‌شود.

دکتر خواجه با تاکید بر ضرورت تشکیل اتاق فکر در روابط عمومی دانشگاه برای استفاده از ایده های مختلف کارشناسان روابط عمومی خاطر نشان کرد: ما جایگاه روابط عمومی را در دانشگاه ارتقا خواهیم داد. ان شاا... راهی باز خواهد شد که روابط عمومی ها وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند و در نتیجه چرخ های امور استان بهتر و سریع تر به حرکت در آیند.

همچنین در این نشست عده ای از مدیران روابط عمومی و روزنامه نگاران در سخنانی بر لزوم ایجاد دپارتمان آینده پژوهی در استان، ارتباط بیش تر دانشگاه با خیابان های اطراف، استفاده دانشگاهیان از پتانسیل صنعت و رسانه ها تاکید کردند که رییس دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه گفت: همه ی شما عزیزان سرمایه ها و نمایندگان ما در بیرون از دانشگاه هستید. ما با سازمان های اجرایی کم مشکل نداریم. انتظار داریم در ارتباط با دستگاه ها حلقه ی واسط باشید تا کارها را بهبود بخشیم. ما توسط مسوولان کم اذیت نمی شویم! در حالی که همه باید دانشگاه را از خود بدانند اما برخی کمک که نمی کنند سد راه هم می شوند!

وی تصریح کرد: به راستی دستگاه ها برای دانشگاه چه کردند؟ آیا به نظرهای دانشگاهیان بهای لازم را می دهند؟ ما به خود استانداری هم گله داریم. چرا جایگاه رییسان دانشگاه ها تنزل پیدا کرده است؟! در قدیم وقتی مقام های کشوری به استان می آمدند تنها استاندار و رییس دانشگاه به استقبال آنان می رفتند اما هم اکنون این گونه است؟! ما به رغم انتقاد به خودمان، حرف های بسیاری برای گفتن داریم. چرا دانشگاه ما که همیشه در رتبه پنج بود حالا در رتبه 16 است؟! دانشگاه ما چه چیزی کم تر از دانشگاه های دیگر استان ها دارد؟ ما از نمایندگان و مدیران شجاع استان که در گرفتن بودجه و اعتبار و نیز دفاع از موجودیت دانشگاه و ارتقای سطح آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند حمایت می کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار