تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۲۳۱۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
خرمشهر را خدا آزاد کرد اما این شهر را چه کسی باید بسازد؟
نماینده مردم آبادان در مجلس نهم گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد اما این شهر را چه کسی باید بسازد؟
نماینده مردم آبادان در مجلس نهم گفت: خرمشهر را خدا آزاد کرد اما این شهر را چه کسی باید بسازد؟

محمدسعید انصاری در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت ایران، حماسه سوم خرداد فراموش شدنی نیست، این مناسبت بر همه ایرانیان با غیرت مبارک.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس از دولت خواست تا مشکلات مردم شهرهای آبادان و خرمشهر را حل کند.

وی ضمن تبریک به منتخبان جدی شهر آبادان با طلب حلالیت از همشهریانش گفت: از همه مردم، عشایر و مسئولان طی 16 سال نمایندگی طلب حلالیت می‌کنم. در این مدت خدمت جز صداقت و ایثار چیزی نداشتم. کارهای خوبی طی این مدت انجام شد اما نیاز به ادامه یافتن پروژه‌های آغاز شده وجود دارد.

وی با طلب حلالیت از مردم آبادان، گفت: طی مدت نمایندگی‌ام جز صداقت و ایثار چیزی نداشته و تمام پتانسیل و انرژی جوانی‌ام را در این مسیر پر افتخار گذاشتم، البته به ادامه کار و اتمام آن نیاز است.

نماینده مردم آبادان در مجلس نهم تصریح کرد: از حضور با شکوه مردم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرده و از نمایندگان منتخب مجلس دهم انتظار می‌رود تا نسبت به تکمیل پروژه‌هایی چون بیمارستان‌‌های علوم پزشکی آبادان و نفت و تامین اجتماعی، آب شرب و اتمام گازرسانی و پروژه‌‌های عمرانی اتوبان اروند کنار- آبادان و آبرسانی به روستاها اقدامات لازم را به عمل آورند.

انصاری متذکر شد: وفاداری‌ام نسبت به اسلام و مذهب شیعه را ثابت می‌کنم و سوگند می‌خورم تا آخرین قطره خونم به انقلاب و آرمان‌های انقلاب پایدار خواهم بود.

این نماینده اصولگرای مجلس اظهار کرد: کسانی که تا این لحظه نسبت به من بزرگواری داشتند، سپاسگزاری می‌کنم و شهادت می‌دهم که بیش از وسعم برای مردم غیور آبادان تلاش نموده و از هیچ کمکی دریغ نکردم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار