تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۱۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 95 در ساعت 24 امشب، (دوشنبه سوم خرداد) خبر داد
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 95 در ساعت 24 امشب، (دوشنبه سوم خرداد) خبر داد.

حسین توکلی اظهار کرد: براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته و همچنین رشته محل‌های جدید در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 95 که از چهارشنبه 29 اردیبهشت روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته به منظور مساعدت برای ثبت‌نام و درج کد رشته‌ محل‌های انتخابی، مهلت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی برای آن‌دسته از داوطلبان که قبلاً ثبت‌نام کرده بودند تا ساعت 24 امشب تمدید شد.

وی در ادامه در مورد تعداد داوطلبان ثبت‌نام‌کننده گفت: تا ساعت 8 صبح امروز، 204 هزار و 256 داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آزمون کشور در ادامه گفت: براساس ضوابط در این آزمون برای پذیرش دانشجو در 42 کد رشته امتحانی اقدام می‌شود که از این تعداد 11 رشته امتحانی از طریق برگزاری آزمون و نمره کل اکتسابی داوطلب در آزمون داوطلب پذیرش می‌شود و آزمون مذکور در صبح جمعه 22 مردادماه برگزار خواهد شد. پذیرش دانشجو در 31 رشته دیگر براساس سوابق تحصیلی و معدل کل دیپلم خواهد بود.

انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در دهه آخر شهریور

توکلی در پایان درمورد زمان انتشار اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی نیز گفت: اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون مذکور در دهه آخر شهریورماه از طریق سایت سازمان سنجش اموزش کشور منتشر می‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار