تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۱۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اژدری‌زاده:
تلاش می‌کنیم سرمربی فولاد تا پایان هفته مشخص شود
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که تا پایان هفته تکلیف نیمکت این تیم مشخص شود
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد که تا پایان هفته تکلیف نیمکت این تیم مشخص شود.

علیرضا اژدری‌زاده در خصوص زمان انتخاب سرمربی این تیم، اظهارکرد: در حال حاضر گزینه‌های ما برای هدایت تیم مرفاوی، موسوی و سعداوی هستند و قرار بر این است که تا پایان هفته در خصوص این سه تن در هیات مدیره باشگاه بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: تلاش ما این است که سرمربی تیم تا پایان هفته مشخص شود و چنانچه تا پایان هفته به جمع بندی لازم در خصوص انتخاب یکی از این گزینه‌ها برسیم، بسیار عالی خواهد بود در غیر این‌صورت گزینه‌های دیگری را نیز معرفی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص این‌که شانس کدام‌یک از این گزینه‌ها برای هدایت فولاد بیشتر است؟ گفت: فعلا در این باره نمی‌توانم اظهارنظر کنم، چرا که این موضوع باید در هیات مدیره بررسی شود ولی امیدوارم سرمربی تیم تا پایان هفته مشخص شود.

اژدری‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا صحت دارد مرفای تقاضای مبلغی بالای یک میلیارد تومان از باشگاه داشته است؟ عنوان کرد: به هیچ عنوان با هیچ یک از گزینه‌ها صحبتی در خصوص مبلغ قرارداد انجام نشده است.

وی در خصوص جدایی چاگو از جمع سرخ پوشان و پیوستنش به گسترش فولاد تبریز نیز خاطرنشان کرد: قرارداد چاگو با ما یکساله بود و با اتمام قرادادش، بازیکن آزاد بود و پس از اتمام فصل نیز به استراحت رفت و از این‌که با گسترش فولاد قرارداد بسته است، بی‌خبرم ولی در صورت پیوستن به این تیم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و اگر هم قراداد نبسته است، پس از انتخاب سرمربی‌مان اگر جزو گزینه‌های او باشد با وی مذاکره می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در خصوص این‌که ظاهرا میلی از سوی باشگاه جهت حفظ چاگو وجود نداشت و این‌که آیا این موضوع در راستای بومی‌گرایی باشگاه برای فصل آینده است؟ اظهارکرد: اگر مذاکره‌ای با چاگو نکردیم به این دلیل بود که سرمربی‌مان مشخص نیست و ما نمی‌توانیم بدون نظر سرمربی بازیکنی را جذب و به تبع آن تعهد مالی ایجاد کنیم و سپس مربی بازیکن را نخواهد. ابتدا باید سرمربی انتخاب شود و سپس بر اساس نقطه نظرات او و سیاست‌های باشگاه بازیکنان مدنظر جذب شوند.

وی با تاکید بر این‌که هدف باشگاه در فصل جدید خدمت به فوتبال خوزستان خواهد بود، افزود: در این راستا یکی از اقدامات ما، بومی‌گرایی خواهد بود و هدف دیگر ما کسب مقام مناسب است.

اژدری‌زاده تصریح کرد: نکته‌ای که خیلی‌ها در چند فصل اخیر به آن توجه نکرده‌اند، این است که فوتبال استان به لحاظ مقام‌های کسب شده، رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: در سه سال اخیر، دو سال آن را تیم‌های خوزستانی قهرمان لیگ برتر شده‌اند و از طرفی هم نفت‌مسجدسلیمان، نفت آبادان و فولادنوین اهواز نیز به لیگ برتر صعود کرده‌اند و تمام این‌ها نشان از بازگشت فوتبال خوزستان به اوج دارد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان بیان‌کرد: این مساله باید در رسانه‌های استان پررنگ جلوه داده شود و همچنین این اعتماد به نفس در استان ایجاد شود که ما در حال بازگشت به روزهای اوج هستیم و می‌توانیم به یکی از قطب‌های فوتبال کشور تبدیل شویم. در حال حاضر به هر تیمی که نگاهی بیاندازیم اثری از یک بازیکن خوزستانی در آن تیم است و ما باید این استعدادها را باور کنیم و مطمئنا روزهای روشنی در انتظار فوتبال خوزستان است.

او در پایان بار دیگر تاکید کرد که سرمربی فصل آینده فولاد به هیچ وجه خارجی نخواهد بود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار