تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۲۳۱۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور ربیعی و فتاح؛
تفاهم‌نامه مشترک وزارت کار و کمیته امداد در اهواز امضا شد
تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی(ره) دقایقی پیش با حضور وزیر کار و رئیس کمیته امداد در اهواز امضا شد
تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان با سالروز فتح خرمشهر، دقایقی پیش با حضور وزیر کار و رئیس کمیته امداد در مجتمع فرهنگی فجر اهواز امضا شد.

سید پرویز فتاح و علی ربیعی در این مراسم با حضور آیت الله محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خبیر سرپرست استانداری خوزستان و سایر مقامات استانی و معاونان وزیر کار و رئیس کمیته امداد این تفاهم نامه مشترک را امضا کردند.

این تفاهم نامه ملی که در رابطه با اشتغال زائی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور است در حاشیه جشن خودکفایی و اشتغال زائی 4500 خانواده تحت پوشش کمیته امداد برگزار شد.

علی ربیعی صبح امروز در خرمشهر درباره جزئیات این تفاهم‌نامه اظهار داشت: در تفاهم‌ امروز با کمیته امداد 300 میلیارد ریال برای مسئله اشتغال در خرمشهر اختصاص داده خواهد شد.

فتاح نیز در سخنان خود هدف از امضای این تفاهم نامه را همکاری جهت ایجاد اشتغال پایدار برای افراد تحت پوشش کمیته امداد بیان کرد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار