تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۱۲۳۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار رامشیر تاکید کرد:
لزوم مشارکت همگانی در امر مبارزه با مواد مخدر
معاون فرماندار رامشیر بر لزوم مشارکت همگانی در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و اظهار داشت: شهروندان از طریق تماس با شماره تلفن 110 نیروی انتظامی را در شناسایی خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر یاری نمایند
خوزنیوز: سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست معاون فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: امر مبارزه با اعتیاد تنها وظیفه یک دستگاه یا نهاد خاصی نیست و وظیفه همه آحاد مردم می باشد.

روح الله شفیعی در ادامه بر لزوم مشارکت همگانی در امر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و اظهار داشت: گزارشات مردمی در کشف و شناسایی عوامل مرتبط با مواد مخدر نقش به سزایی در کاهش اعتیاد در جامعه دارد و انتظار می رود شهروندان از طریق تماس با شماره تلفن 110 نیروی انتظامی را در شناسایی خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر یاری نمایند.

در ادامه جلسه اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامشیر ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره و نهاد خود، پیشنهادات و نظراتی به منظور برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف کمیته مبارزه با مواد مخدر ارائه دادند.
:
:
:
آخرین اخبار