تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از شهدای مدافع حرم؛
مراسم نخستین سالگرد شهید نوری در اهواز برگزار می شود
مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار سید جاسم نوری ششم خردادماه با حضور خانواده های شهیدان و ایثارگران و مردم شهید پرور اهواز برگزار می شود.
 مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سردار سید جاسم نوری ششم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شهدا آخر آسفالت برگزار می شود.

به گزارش خوزنیوز این مراسم با قرائت قاری خوزستانی قاسم مقدم، مداحی حاج رضا نبوی، ابتهال سید کریم موسوی و سخنرانی سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان 6 خرداماه پس از نماز مغرب و عشاء در آخر آسفالت، کوی مشعلی، خیابان جنت فرعی دوم، مسجد شهدا برگزار خواهد شد.

شهید مدافع حرم سردار سید جاسم نوری که برای در دفاع از حرمین عسکریین در عراق حضور یافته بود، 7 خرداد ماه سال 1394  در شهر الرمادی عراق و مجروح که پس از انتقال به بیمارستان مدینه الطب بغداد به فیض شهادت نائل شهادت آمد.
 
پیکر مطهر این شهید بزرگوار با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان عراقی و زائران ایرانی در بین الحرمین کربلای معلا تشییع و سپس به وطن منتقل از آن و در 10 خرداد ماه 1394 به  زادگاه اصلی خود شهرستان حمیدیه برده که مردم این شهر وداع باشکوهی با این شهید داشتند و پس از آن در اهواز و بنا به وصیت وی در پایین مزار شهید مدافع حرم خوزستانی حبیب جنت مکان در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز جای گرفت.
مرجع/ رسا
:
:
:
آخرین اخبار