تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۲۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت‌مسجدسلیمان: اگر حاشیه‌ها نبود لیگ برتری می‌شدیم
در فصلی که گذشت 90 درصد کارم را برای مبارزه با حاشیه‌سازی‌ها گذاشتم اگر تمرکزم روی تیم بود، فکر می‌کنم می‌توانستیم جزو سه تیم قرار بگیریم و حتی زودتر از پیکان هم لیگ برتری شویم
سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: در فصلی که گذشت 90 درصد کارم را برای مبارزه با حاشیه‌سازی‌ها گذاشتم اگر تمرکزم روی تیم بود، فکر می‌کنم می‌توانستیم جزو سه تیم قرار بگیریم و حتی زودتر از پیکان هم لیگ برتری شویم.

فرزاد حافظی درخصوص شرایط این تیم در این تیم در لیگ یک، اظهارکرد: فصل خیلی سختی بود و فکر می‌کنم 19 روز مانده بود به آغاز مسابقات که من سرمربی نفت‌مسجدسلیمان شدم. در آن مقطع هیچ بازیکنی جز یکی دو بازیکن زیر 23 سال که با باشگاه قرارداد داشتند، در تیم نمانده بودند و واقعا شرایط سخت بود.

وی بیان کرد: در بین بیست تیم لیگ یک، ما نوزدهمین تیمی بودیم که کارمان را برای حضور در مسابقات آغاز کردیم و زمانی که اولین اردوی تیم را برپا کردیم، تیمی مانند اراک حتی بازی‌های دوستانه‌اش را انجام داده بود در حالی که ما تازه می‌خواستیم شروع به جذب بازیکن کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان افزود: در مسجدسلیمان هم شرایط به صورتی است که همه چه آن‌هایی که با کیفیت هستند و چه آن‌هایی که حتی در حد لیگ استان هم نیستند علاقه‌مند به بازی درتیم نفت‌مسجدسلیمان هستند و از این بابت چندین روزمان را در آن کمبود وقتی که داشتیم، صرف تست‌گیری و  جذب بازیکنان بومی کردیم.

وی بیان کرد: من واقعا کار را خیلی سخت می‌دیدم ولی با توجه به این‌که به این تیم عرق داشتم و در گذشته کاپیتان این تیم بودم، بدون هیچ چشم‌داشتی و بدون بحث مالی قراردادم را با این تیم امضا کردم، چرا که می‌دانستم حداقل این توان را دارم که تیم را در لیگ یک نگه دارم و خدا را شکر به همین صورت هم شد.

حافظی گفت: به هر حال زمانی که می‌خواستیم بازیکن جذب کنیم با توجه به این‌که 18 تیم پیش از ما کار جذب بازیکن را آغاز کرده بودند نتوانستیم بازیکنان مورد نظر را در پست‌هایی که می‌خواهیم جذب کنیم. به هر حال با داشته‌هایی که در تست‌ها پسند کرده بودیم کار را شروع کردیم. در طول فصل نیز در پست‌های تخصصی بازیکن نداشتیم و حتی تا پایان مسابقات از این نظر رنج بردیم.

وی بیان کرد: با این شرایط کار کردیم و حتی تا چهار هفته پایانی مسابقات نیز احتمال صعودمان به لیگ برتر وجود داشت ولی عدم استفاده از فرصت‌ها باعث باز ماندن‌مان از صعود شد و وقتی از این مهم دور شدیم بازیکنان اصلی‌ام کاملا انگیزه خود را برای ادامه مسابقات از دست دادند و من به جوانان تیم روی آوردم. به هر حال استفاده از این جوانان هم مزیت‌هایی داشت و برای آینده نفت‌مسجدسلیمان آب‌دیده شدند و فکر می‌کنم اگر بازیکنانی که در فصل گذشته داشتیم، حفظ شوند تا چهار پنج سال دیگر از کیفیت فوق‌العاده برخوردار هستند. من فصل گذشته بسیار به جوانان میدان دادم و تنها تیمی بودیم که فکر می‌کنم تمام 11 بازیکن زیر 23 سال‌مان بازی کردند و خدا را شکر جواب اعتمادمان را هم دادند و ان‌شاءالله باشگاه بتواند این جوانان را حفظ کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد: امیدوارم باشگاه برای فصل آینده با حفظ این جوانان و جذب چند بازیکن با تجربه بتواند لیگ برتری شود. به هر حال مشکلات کم نبود و حتی خودم من هم آسیب دیدم. به هرحال خیلی‌ها باید همراه ما می‌شدند، چرا که مسایل حاشیه‌ای در تیم زیاد بود و برخی‌ها واقعا به من، تیم و شهرستان ظلم کردند و می‌توانستند از خودشان و منافع‌شان بگذرند زیرا حق مردم بیشتر از این‌ها است.

وی ادامه داد: به هر حال چند نفر بوند که واقعا ما را اذیت کردند و باید بگویم 90 درصد کارم را برای مبارزه با حاشیه‌سازی‌ها گذاشتم و تنها 10 درصد دانسته‌های فنی‌ام را توانستم به مرحله اجرا در آورم. من بیشتر حاشیه‌های تیم را جمع می‌کردم و حواسم به بیرون از این تیم بود که مبادا تیم ضربه بخورد و تمام وقتم را در این راه گذاشتم و اگر تمرکزم روی تیم بود، فکر می‌کنم می‌توانستیم جزو سه تیم قرار بگیریم و حتی می‌توانستیم زودتر از پیکان هم لیگ برتری شویم.

حافظی خاطرنشان کرد: ما بازی‌های بدی انجام ندادیم و 17 بازی بدون باخت داشتیم که این یک رکورد در لیگ یک است و در کل آمار خوبی داشتیم. البته درست است که تیم لیگ برتری نشد ولی کارهای بزرگی انجام دادیم و حاشیه را از تیم دور کردیم. در سال‌های قبل همان چند نفر آقایان که حاشیه‌ساز بودند، مربی عوض می‌کردند ولی ما به این شکل تغییر سرمربی را برداشتیم و اولین سال بود که یک مربی از ابتدا تا انتهای فصل، هدایت نفت‌مسجدسلیمان را بر عهده داشت و دوام آورد و این بی‌سابقه بود و سنت‌شکنی شد.

وی گفت: مسجدسلیمان می‌تواند یک تیم در لیگ برتر داشته باشد چرا که امکانات و دیگر عوامل را داریم ولی می‌طلبد که همه دست به دست هم دهند و همگی باید بخواهند. امیدوارم که تیم در فصل آینده لیگ برتری شود. مردم این شهر به فوتبال علاقه‌مند هستند و می‌طلبد به خاطر همین مردم که هیچ تفریحی ندارند کمک کنند تا تیم لیگ برتری شود.

حافظی بیان کرد: با توجه به مشکلات و حاشیه‌هایی که وجود داشت مطمئن بودم که تیم به لیگ دسته دو سقوط می‌کند ولی ایستادم و کارم را تمام کردم و با وجود حاشیه‌هایی که برای خودم و خانواده‌ام درست کردند، پای کار ماندم تا در نهایت با خواست خدا در لیگ ماندیم و بهترین عملکرد را داشتیم. جا دارد از مسوولان و تماشاگرانی که به ما کمک کردند و در کنارمان بودند، قدردانی کنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار