تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۲۳۲۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشكیل هیئت گزینش مدرسان «آشنایی با قرآن» دانشگاه آزاد خوزستان
گروه فعالیت‌های قرآنی: هیئت گزینش متقاضيان تدریس آشنایی با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تشکیل شد.
زینب جاسمی‌زرگانی، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، اظهار کرد: هیئت گزینش مدرسان تدریس آشنایی با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تا پیش از این مدرسان قرآن کریم مجوز تدریس خود را از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دریافت می‌کردند، گفت: اين هيئت پس از يكسال پيگيري در دانشگاه آزاد اسلامي استان خوزستان تشكيل شده است.

جاسمی‌زرگانی ادامه داد: ابلاغ ارسال اسامی متقاضیان تدریس دروس قرآن کریم که فاقد مجهز هستند به واحدها ارسال شده است.این هیئت گزینش متشکل از محمدرضا یوسفی، رئیس هیئت و مسئول مصاحبه در بخش قواعد تجویدی و آشنایی اعراب قرآنی و جاسم پژوهنده عضو هیئت و مسئول مصاحبه در بخش علوم مفردات ترجمه و مفاهیم و مهدی دغاغله در بخش مسابقه روانخوانی و روخوانی قرآن است.

وی گفت: پس از انجام مسابقه از متقاضیان تدریس آموزش قرآن کریم نتایج آن به تهران ارسال شده و در آنجا تأیید نهایی می‌شود. علاوه بر افراد دارای مدارک کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های علوم قرآن و حدیث و زبان و ادبیات عرب، افرادی که در رشته‌های قرآنی مسلط بوده و دارای رتبه‌های برتر نیز هستند، می‌توانند متقاضی تدریس در این رشته نیز باشند.

يادآور می‌شود، زینب جاسمی‌زرگانی به عنوان نماينده پژوهشكده سازمان مركزي و دبير هیئت گزینش مدرسان تدریس آشنایی با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان منصوب شده است.
:
:
:
آخرین اخبار