تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۲۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عطرافشانی بر مزار جوان ترین شهید مدافع حرم اهواز
در آیینی معنوی مزار شهید محمد ظهیری، جوان ترین شهید مدافع حرم اهواز غبارروبی و عطرافشانی شد.
 
شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان
 در آیینی معنوی مزار شهید محمد ظهیری، جوان ترین شهید مدافع حرم اهواز غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این آیین که با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان اهوازی در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد، مزار این شهید مدافع حرم اهوازی گلباران شد.

همچنین جمعی از جوانان و اهالی شهرهای باغملک، کوت عبدالله، لالی و هفتگل نیز با حضور بر مزار شهید محمد ظهیری یاد این شهید مدافع حرم را گرامی داشتند.

شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد و بعد از برادرانش مهدی و احمد دوباره شادی را برای خانه پدری به ارمغان آورد.

این تکاور دلیر اهوازی در مهرماه سال گذشته برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) عازم کشور سوریه شد و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 هجری خورشیدی مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری در درگیری با نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به خوزستان، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه مطابق با 16 محرم با حضور علما و، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر بر دستان نمازگزاران اهوازی تشییع شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید ظهیری به حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی منتقل شد و در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس و پایین مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری و مزار طلبه شهید سید مرتضی شفیعی در منزلگاه ابدیش آرام گرفت.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار