تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۲۳۲۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه خوزستان با خانواده شهید مدافع حرم اهوازی دیدار کرد
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با حضور در کوی جمهوری اسلامی (آخر آسفالت) اهواز با خانواده شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان دیدار کرد
فرمانده سپاه خوزستان با خانواده شهید مدافع حرم اهوازی دیدار کردفرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با حضور در کوی جمهوری اسلامی (آخر آسفالت) اهواز با خانواده شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان دیدار کرد.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، با حضور در کوی جمهوری اسلامی (آخر آسفالت) اهواز با خانواده شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان دیدار کرد.

در این دیدار صمیمی که در آستانه نخستین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید سید جاسم نوری برگزار شد جمعی از فرماندهان سپاه خوزستان از جمله عبدالرضا حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان حضور داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در این دیدار با ادای احترام به مقام شامخ سردار شهید سید جاسم نوری، از شهدای مدافع حرم خوزستان، خانواده این شهید را مورد تفقد قرار داد.

خانواده شهید سید جاسم نوری، نیز با ابراز خوشحالی از دیدار با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان از زحمات سردار شاهوارپور و همکارانش تشکر کردند.

شهید سید جاسم نوری در پانزدهمین روز از اسفند ماه سال 1346 هجری شمسی در حمیدیه خوزستان به دنیا آمد، سید جاسم آخرین فرزند سید جابر بود که خداوند متعال 2 پسر و 5 دختر به او عطا کرده بود.

این شهید والامقام در روز پنج شنبه هفتم خرداد ماه سال 1394 هجری خورشیدی، در شهر الرمادی عراق مجروح شد و پس از انتقال به بیمارستان در مدینه الطب بغداد به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید نوری به کربلای معلا منتقل و با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان عراقی و زائران ایرانی در بین الحرمین تشییع شد و پس از آن به ایران انتقال یافت.

پیکر شهید نوری پس از انتقال به ایران در روز یکشنبه 10 خرداد ماه 1394 به حمیدیه برده شد و مردم حمیدیه با این شهید وداع کردند و بعد از آن نیز در اهواز با حضور اقشار مختلف مردم، رزمندگان عراقی و یمنی تشییع و بنا به وصیتش، در پایین مزار شهید مدافع حرم حبیب جنت مکان در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار