تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۲۳۲۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به مناسبت روز پایداری و مقاومت؛
جشنواره هنر و مقاومت در دزفول برگزار می‌شود
به مناسبت چهارم خرداد جشنواره هنر و مقاومت دزفول با هدف گرامی داشت شهدای پایتخت مقاومت ایران برگزار می‌شود
شهردار دزفول گفت: به مناسبت چهارم خرداد جشنواره هنر و مقاومت دزفول با هدف گرامی داشت شهدای پایتخت مقاومت ایران برگزار می‌شود.

محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار داشت: توجه به رشد و اعتلای فرهنگ ایثار و مقاومت یک نیاز مهم فرهنگی و اجتماعی است که زمینه رشد ارزش‌های اسلامی و انقلابی را به نحوی مطلوب در جامعه فراهم می‌کند.

وی افزود: به همین جهت و با هدف رشد و تعالی فرهنگ ایثار و مقاومت و تجلیل از نقش مردم دزفول در دوران هشت سال دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی در این روز و با همکاری اقشار مختلف اجتماعی در این شهرستان برگزار می‌شود.

شهردار دزفول عنوان کرد:  برگزاری جشنواره هنر و مقاومت دزفول در این شهرستان و با هدف گرامی داشت شهدای شهر ولایت مدار دزفول یکی از این برنامه‌ها است که به مناسبت چهارم خرداد ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره کشوری هنر مقاومت دزفول با موضوعات گرافیک، نقاشی، عکس و خوشنویسی برگزار و با اهدای جوایزی از آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

کرمی نژاد بیان کرد: آثار برگزیده این نمایشگاه پس از انتخاب، هیئت داوران در  گالری ژرفای هنر و برای ارائه و بازدید علاقه مندان برپا خواهد شد.

وی اضافه کرد:  هم چنین جشن بزرگ روز دزفول، شامل برنامه‌های شاد و متنوع در مورخه پنجشنبه 6 خرداد ساعت 21 در محل پارک بزرگ دولت توسط شهرداری دزفول برگزار خواهد شد.

شهردار دزفول بیان کرد: آذین بندی سطح شهر، فضاسازی محیطی و برگزاری پیاده روی همگانی مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی برای بانوان شاغل در شهرداری و یک دوره مسابقه مینی فوتبال برای آقایان شاغل در شهرداری دزفول از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده توسط شهرداری برای پاسداشت چهارم خرداد در دزفول است.

کرمی‌نژاد گفت: چهارم خرداد، نماد مقاومت مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است و شهرداری دزفول توجه به اجرای هر چه بهتر ویژه مراسم‌های پاسداشت این روز را به عنوان اولویت نخست خدماتی و اجرایی خود قرار داده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار