تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور جمعی از مسئولان؛
کلنگ ۲ طرح عمرانی در خرمشهر به زمین زده شد
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، دو طرح عمرانی با مجموع اعتبار بالغ بر چهار میلیارد تومان کلنگ زنی شد
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر، دو طرح عمرانی با مجموع اعتبار بالغ بر چهار میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر ظهر امروز سه شنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی اجرای فاز دوم پروژه چهار خطه کردن مسیر خرمشهر ـ اهواز، اظهار کرد: امروز پروژه چهار خطه کردن محور خرمشهر ـ اهواز به طول سه کیلومتر و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

محمدرضا کنگانی، مدت قرارداد اجرای این پروژه را یک ساله اعلام کرد و گفت: امیدواریم این پروژه ظرف یک سال آینده در چنین روزی به بهره برداری برسد.

وی با یادآور شدن اینکه این پروژه سال گذشته آغاز به کار کرده است، بیان کرد: در سال گذشته دو کیلومتر محور دو بانده احداث شد و امروز در ادامه این پروژه سه کیلومتر دیگر احداث می شود.

۱۵ میلیارد تومان اعتبار اتمام پروژه

فرماندار ویژه خرمشهر در مراسم کلنگ زنی چهار خطه کردن مسیر خرمشهر - اهواز، این محور را یکی از محورهای اصلی شهرستان دانست و تصریح کرد: این محور مواصلاتی یکی از محورهای اصلی تردد زائران عتبات عالیات، کاروان های راهیان نور و همچنین جاده ترانزیتی برای صادرات غیر نفتی به کشور عراق محسوب می شود.

ولی اله حیاتی با بیان اینکه در راستای تسهیل تردد و افزایش ایمنی، چهار بانده کردن این محور در دستور کار دولت قرار گرفت، افزود: سه کیلومتر از فاز نخست این طرح به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: ادامه فاز نخست که به طول پنج کیلومتر است با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اجرا می شود.

فرماندار ویژه خرمشهر بیان کرد: چهار بانده کردن جاده خرمشهر ـ اهواز از اولویت های دولت تدبیر و امید است که عملیات اجرایی باند دوم آن همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به‌عنوان هدیه دولت تدبیر و امید به مردم شریف خرمشهر آغاز شد.

در این آیین کلنگ زنی مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان و نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار