تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منتخب مردم اهواز در مجلس دهم:
حمایت از استقلال خوزستان در راس برنامه هایم قرار دارد
منتخب مردم اهواز در مجلس دهم گفت: حمایت و تقویت تیم استقلال خوزستان که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد در راس برنامه های من قرار دارد.
منتخب مردم اهواز در مجلس دهم گفت: حمایت و تقویت تیم استقلال خوزستان که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد در راس برنامه های من قرار دارد.

جواد کاظم نسب الباجی اظهار کرد: خوشبختانه قهرمانی تیم فوتبال استقلال خوزستان در لیگ برتر ثابت کرد که خوزستان هنوز مهد فوتبال ایران است و هنوز جوانان این استان به عشق فوتبال زندگی می کنند و استعدادهای بی نظیری در این رشته پرهیجان دارند.

وی افزود: قهرمانی استقلال خوزستان شیرینی و حلاوت خاصی نسبت به موفقیت های دیگر فوتبال خوزستان داشت چرا که این بار این قهرمانی صرفا با تکیه بر توان بازیکنان و کادرفنی بومی و خوزستانی رقم خورد و این برای مردم خوزستان ارزش فراوانی دارد که چنین تیمی در میان آن همه تیم مدعی و صاحب نام، بر قله فوتبال ایران قرار بگیرد.

کاظم نسبت الباجی بیان کرد: متاسفانه در فوتبال خوزستان یک موضوع نگران کننده همیشه ذهن مردم فوتبال دوست را به خود مشغول کرده است که تیم هایی که از این استان در بالاترین سطح فوتبال ایران قرار می گیرند و تا حد قهرمانی پیش می روند، بعد از یک یا دو سال با افت فاحش یا سقوط مواجه می شوند و از سطح اول فوتبال دور می شوند که این به هیچ وجه پذیرفته شده نیست.

منتخب مردم اهواز در مجلس شواری اسلامی بیان کرد: زمانی شاهین اهواز، مقطعی استقلال اهواز و در مواردی فولاد خوزستان همگی قهرمان یا نایب قهرمانی فوتبال ایران را تجربه کرده اند ولی بعد از آن با افت فاحش مواجه شده و تیمی مثل شاهین اکنون از صحنه فوتبال کشور محو شده است.

کاظم نسب الباحی بیان کرد: متاسفانه اکنون از سوی باشگاه استقلال خوزستان که با شایستگی موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور شده است اخبار  ناخوشایندی به گوش می رسد و بازیکنان کلیدی این تیم در حال شکار شدن از سوی سایر تیم های رقیب هستند و این در حالی است که با رفتن سرمربی تیم به سپاهان، اکنون نوعی بلاتکلیفی بر این تیم حاکم است.

تیم های رقیب دست روی بازیکنان می گذارند

وی عنوان کرد: قطعا در چنین شرایطی که بازیکنان در نوعی بلاتکلیفی به سر می برند، تیم های رقیب بازیکنان شایسته تیم استقلال خوزستان را رها نمی کنند و با پیشنهادهای اغوا کننده آنها را شکار خواهند کرد و آنگاه نماینده فوتبال خوزستان دستش برای حضور پرقدرت در لیگ برتر سال آینده خالی خواهد شد.

کاظم نسب الباجی عنوان کرد: واقعیت این است که شیرینی قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر در حال تبدیل شدن به تلخ کامی برای مردم است و این امر در حالی که ورزش جزو ارکان یک جامعه توسعه یافته و کاهش دهنده هنجارهای اجتماعی است، شایسته نیست.

منتخب مردم اهواز در خانه ملت بیان کرد: اینکه بانک ملی به عنوان مالک شرکت گروه ملی فولاد و اسپانسر اصلی تیم استقلال خوزستان در برخی محافل عنوان کند که اعتقادی به تیمداری ندارد یا اینکه چندان نمی تواند برای این تیم هزینه کند برای من به عنوان منتخب مردم اهواز که عشق و علاقه عجیبی به فوتبال دارند، پذیرفتنی نیست. در چنین شرایطی هیچ مسئولی نمی تواند از وظیفه خود برای حفاظت از فوتبال خوزستان شانه خالی کند و من با جدیت این امر را پیگیری خواهم کرد.

الباجی در پایان بیان کرد: قطعا تیم فوتبال استقلال خوزستان باید شاکله اصلی تیم فصل گذشته خود vh برای فصل آینده نیز حفظ کند و با تقویت تیم خود با اتکا به بازیکنان بومی و استعدادهای بی شمار فوتبال خوزستان، حضوری چشمگیر در لیگ برتر فصل آینده و لیگ قهرمانان فوتبال آسیا داشته باشد و از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع کند. در این خصوص نیز با کسی یا سازمانی تعارف نداریم زیرا حق فوتبال خوزستان است که تیمی با پشتوانه مناسب مالی داشته باشد.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمیدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
از اینکه قصد حمایت از باشگاه استقلال خوزستان دارید تشکر امیدوارم بازیکنان خوزستان ماندنی شوند . اما خواهشا موضوع مهم انتقال آب کارون را به طور جدی پیگیری کنید آقای الباجی عزیز . که کارون قلب مردم خوزستان هست اگر آلوده شود یا ظرفیتش کمتر شود مردم سنگ کلیه و کلی مریضی می گیرند و در گردوخاک هم بی تاثیر نیست اما اگر کارون آباد بماند به محیط زیست استان ضربه نمی زند خواهشا پی گیری کنید
:
:
:
آخرین اخبار