تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۱۲۳۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گاز فاضلاب جان ۲ کارگر آبفا در خرمشهر را گرفت
مسئول مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر گفت: دو کارگر اداره آبفای خرمشهر در اثر متصاعد شدن گاز فاضلاب جان باختند
مسئول مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر  گفت: دو کارگر اداره آبفای خرمشهر در اثر متصاعد شدن گاز فاضلاب جان باختند.

سعید نصیری اظهار کرد: ساعت ۱۳ و 10 دقیقه روز گذشته گزارشی از گاز گرفتگی به ما داده شد که به فوت دو کارگر اداره آب و فاضلاب خرمشهر انجامید.

وی بیان کرد: تیم فوریت های پزشکی خرمشهر پس از چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند و موفق به نجات جان یک نفر از چهار کارگر آبفای دچار حادثه شدند.

مسئول مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر به تشریح روند حادثه پرداخت و گفت: چهار کارگر آبفا در بلوار بایندر خرمشهر مشغول کار بودند که نفر اول وارد چاه فاضلاب شده و دچار حادثه گاز گرفتگی می شود، نفر دوم برای نجات جان فرد حادثه دیده وارد چاه شد و به ترتیب این جریان تا نفر چهارم ادامه یافت.

وی ادامه داد: نفر چهارم که به لبه چاه نزدیک تر بود توسط نیروهای آبفا به بیمارستان منتقل شد و تیم فوریت ها تلاش خود را برای نجات سه تن دیگر کردند و دو مصدوم را به بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر منتقل کردند.

نصیری با بیان اینکه یکی از کارگران پیش از رسیدن امدادهای گروه فوریت ها جان باخته بود، افزود: نفر دوم نیز به مرکز درمانی منتقل و در بخش آی.سی.یو به دلیل نارسایی تنفسی در گذشت.

حال دو کارگر دیگر آبفا تحت کنترل و رو به بهبودی گزارش شده است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند خرمشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
0
0
تاکی می خواهید با وجدانتان بجنگید وحقیقت را کتمان کنید دختر۵ساله ایی درتهران درپارک فوت کرد شهردارهمه مسولین مربوطه را برکنارکرد درخرمشهردوکارگر فوت کرد ند وخانواده هایی داغدارشدند ولی مدیرفعلی آبفاخرمشهرراکه مدیرمالی بودند ونماینده ایشون رابه زورمدیرکردند تکون نخورد ونخواهد هم خورد خدایش فرق ما با تهرانی ها چیه
:
:
:
آخرین اخبار