تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۲
کد خبر: ۱۲۳۳۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برقراري مجدد پرواز رفت و برگشت اهواز - نوشهر
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران از برقراری مجدد پرواز مسیر رفت و برگشت نوشهر - اهواز از اواخر ماه جاری خبر داد.
خط پروازی اهواز ـ نوشهر تیرماه سال گذشته برقرار شده بود ولی به علت شرايط نامساعد جوی و استقبال ضعیف مسافران به مدت شش ماه لغو و از اوایل اسفند 1394 دوباره از سر گرفته شد که تنها تا اوایل فروردین سال جاری ادامه داشت.

طبق آمار از منابع رسمی ، در نوروز امسال دستکم 600 مسافر در قالب بیش از 92 سورتی پرواز به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر50 متعلق شرکت هواپیمایی نفت در این مسیر جابه جا شدند.

مهدی فلاحتی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی نفت ایران گفت : بر اساس تجربه سال گذشته که نشان داد بیشتر مردم مناطق جنوبی کشور به دلیل گرمای طاقت فرسا سعی می کنند شهرهای ساحلی مازندران بویژه غرب این استان را مقصد سفرهایشان برگزینند ، بنا بر این پرواز از ابتدای تیرماه برقرار خواهد شد.

مازندران به دلیل برخورداری از موقعیت ممتاز طبیعی نظیر جنگل ، دریا و نیز آثار تاریخی فراوان از دیرباز تاکنون مقصد سفر بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

آمارهای موجود نشان می دهد سال گذشته دستکم 300 هزار گردشگر خارجی بویژه از کشورهای حاشیه خلیج فارس به غرب مازندران سفر کردند.

هم اکنون هر هفته دو سورتی پرواز از فرودگاه نوشهر در مسیر مشهد انجام می‌شود./ جوان

:
:
:
آخرین اخبار