تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۳۳۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شفاف‌سازی مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص فسخ قرارداد با ساسان انصاری
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در خصوص فسخ قرارداد با ساسان انصاری شفاف‌سازی کرد
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در خصوص فسخ قرارداد با ساسان انصاری شفاف‌سازی کرد.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان در روزهای اخیر مشاهده شده که برخی از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها با انتشار اخباری در خصوص فسخ قرارداد ساسان انصاری با باشگاه فولاد خوزستان سعی دارند این‌گونه به مخاطبان خود القا کنند که ناهماهنگی و یا اختلافاتی درون باشگاه پس از این جدایی به وجود آمده است که علیرضا اژدری‌زاده در این باره اظهارکرد: پس از پایان مسابقات پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال، ساسان انصاری در سه نوبت با بنده به صورت تلفنی تماس برقرار کرد و طی آن موضوع فسخ قرارداد را مطرح نمود و این اصرار در صورتی بود که با توجه به توافقی بودن قرارداد ایشان امکان پایان همکاری در فصل آینده وجود داشت.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به دلایل و گفته‌های این بازیکن در رابطه با مشکلات شخصی و زندگی در کنار مادرشان و این‌که حضور مادرشان در شهر اهواز امکان پذیر نبود، بنده موضوع را با رییس هیات‌مدیره باشگاه در میان گذاشتم که ایشان نیز اعلام فرمودند که موارد فوتبالی را می‌توان با آقای حبیب‌الله رضایی بررسی و نهایی کرد. در ادامه با ایشان تماس گرفته و درخواست ساسان انصاری را به اطلاع رساندم و هماهنگ شد که روز بعد جلسه ای مشترکا با حضور انصاری برگزار گردد. این جلسه برگزار و ساسان انصاری توضیحات گذشته را یک بار دیگر در این جلسه مطرح کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که با فسخ قرارداد این بازیکن موافقت شود و در پایان نیز فرم های مربوط به تسویه حساب و فسخ قرارداد با حضور ساسان انصاری امضا و تحویل ایشان شد.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: بنابراین هیچگونه ناهماهنگی در خصوص فسخ قرارداد این بازیکنان در باشگاه فولاد خوزستان وجود نداشته و حتی می‌توان برای روشن‌تر شدن ماجرا این نکات را از ساسان انصاری و یا آقای حبیب‌الله رضایی دیگر عضو هیات مدیره این باشگاه جویا شوید.

وی در پایان اظهارکرد: بنده اعتقاد داشتم که ساسان انصاری بازیکن خوب، تاثیرگذار و با سابقه‌ای در باشگاه فولاد است و هیچگونه علاقه‌ای به جدایی این بازیکن نداشتم اما شکل قرارداد این بازیکنان اجازه جدایی را به ساسان می‌داد و امیدوارم که این توضیحات صادقانه برای افرادی که صادقانه موضوعات را پیگیری می‌کنند کافی باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار